Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nice! Hojta till när det är flippartajm!Dagens fångst.
![]()
Och tickar fortfarande på utan problem eller servicebehov?Kanske den mest använda BB58 genom tiderna, från 2018 fram till idag. Den har varit med om mycket – skidåkning, motocross, MTB, bergsklättring, vattensporter och många resor runt om i världen. En trogen bruksklocka!
Om vi ska snacka om kvalitet så är den rätt välbeprövad ur det här perspektivet, och jag kan intyga att den håller hyfsat bra.
Ledsen för dåliga bilder....
![]()
![]()
![]()
Skulle vara kul att vara en fluga på väggen om dom frågar ifall den behöver polerasJa den går kanon fortfarande. Har inte justerat tiden på en månad och backat ca -10s.
Reserven har jag inte kollat så noga men 2 dygn har den legat och tickat på utan problem.
Aldrig service och det är väl dax nu..
Såja, så ska det se utKanske den mest använda BB58 genom tiderna, från 2018 fram till idag. Den har varit med om mycket – skidåkning, motocross, MTB, bergsklättring, vattensporter och många resor runt om i världen. En trogen bruksklocka!
Om vi ska snacka om kvalitet så är den rätt välbeprövad ur det här perspektivet, och jag kan intyga att den håller hyfsat bra.
Ledsen för dåliga bilder....
![]()
![]()
![]()
De skulle inte ens hinna avsluta frågan om polering innan jag säger; Nope!Skulle vara kul att vara en fluga på väggen om dom frågar ifall den behöver poleras![]()
Sorry, hade missat svaret. Är faktiskt inne och kollar Wristbuddys just nu. Har du eller någon annan erfarenhet av hur deras gummin känns jämfört med Delugs, Zealande, Rubber B osv? Såg att även watchwear har ett cut-to-size gummi som såg trevligt ut, även om färgen på deras band såg ”mildare” ut. Är inne på ett oranget band till BB41:an, som kontrast till den rätt eleganta jubilee-länken.Wristbuddys har vettiga priser.
Finns även Crafter Blue och RubberB (dyrt men bra), men även flera.
Oh oh. Låter som att det snart kommer ut en Tudor på K&S.![]()
![]()
Krispig! Klossig, om jag ska va lite tjurig, men i övrigt är jag verkligen nöjd.