Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ånej säg inte så. Det börjar klia i "lägg till i varukorgen"-fingrarnaNu är det inte många dagar kvar till lanseringen för 2025 års Shellback. Den kommer innebära både lite trevliga uppgraderingar samt ett gäng med nya fräscha modeller!
Önskar alla en härlig helg!
![]()
Både gul och guld! Tack.Nu är det inte många dagar kvar till lanseringen för 2025 års Shellback. Den kommer innebära både lite trevliga uppgraderingar samt ett gäng med nya fräscha modeller!![]()
![]()
Den gula ser ju lovande utNu är det inte många dagar kvar till lanseringen för 2025 års Shellback. Den kommer innebära både lite trevliga uppgraderingar samt ett gäng med nya fräscha modeller!![]()
![]()
Gillar skarpt den vita med svart bezel, och den svarta med guld drar också ögonen till sig. Kommer bli svårt att inte lägga en beställningNu är det inte många dagar kvar till lanseringen för 2025 års Shellback. Den kommer innebära både lite trevliga uppgraderingar samt ett gäng med nya fräscha modeller!
![]()
Om någon är sugen funderar jag på att släppa iväg min blåa Shellback, skicka ett DM så kan vi ta det därifrån
![]()
A match made in heaven?Om någon annan har en blå Shellback v2 som ni funderar på att sälja - skicka ett dm.
Jag finns i Sthlm.
Redan såld tyvärr …..A match made in heaven?
Finns säkert många fler, har sett en och annan under köp och sälj.Redan såld tyvärr …..
Tyvärr var jag utomlands när jag upptäckte annonsen och hann inte hem i tid…A match made in heaven?
Det var nästan för bra för att vara santTyvärr var jag utomlands när jag upptäckte annonsen och hann inte hem i tid…
Men tack för att du försökte matcha ihop oss.
Exakt ;-)Det var nästan för bra för att vara sant
Bara att hålla utkik eller beställa en ny variant![]()
Tyvärr är det väntetid men du kan få den till ett lätt rabatterat pris vid beställning nuExakt ;-)
Om jag bara intalar mig själv att jag ska vänta tills en begagnad kommer ut så så blir jag till slut så otålig att jag beställer en ny.
Men jag slipper tampas med logiken om jag verkligen ska köpa en ny klocka…