• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tusenö - Windseeker

Nu är den här, superfin
20B2B01C-C468-4036-9E8C-4E0ECE6D8ECE.jpeg

Jag lade en blå Windseeker i varukorgen på er sida kl.12:00 idag. Mitt under köpet så tömmer ni min varukorg och skriver att varan är ”sold out” Dåligt!!

Känns väl inte så dåligt, snarare logiskt? Hade du hellre betalt för en vara som vari slutsåld?
Nej givetvis inte men då kan man ju fråga sig varför det överhuvudtaget gick att lägga den i carten. Antingen så finns det en klocka eller så finns det ingen klocka. Före kl.12 gick det inte att lägga den i carten och några minuter efter kl. 12 gick det inte heller. Men jag kunde göra det kl.12.

Wow, vilka bilder! Kul med övervikt silver-urtavla också, det hade jag inte riktigt väntat mig :)

Nej givetvis inte men då kan man ju fråga sig varför det överhuvudtaget gick att lägga den i carten. Antingen så finns det en klocka eller så finns det ingen klocka. Före kl.12 gick det inte att lägga den i carten och några minuter efter kl. 12 gick det inte heller. Men jag kunde göra det kl.12.
Viskan, jag tror du har fått hjälp av min kollega i detta ärende? Jag tror det kan ha varit ett automatiserat mail som gick ut innan vi hann ändra detta, då den blå urtavlan som sagt sålde ut väldigt fort. Ber om ursäkt och förstår om du upplevde detta som irriterande. Vi jobbar på att ta fram fler Windseeker med blå urtavla, men det kommer ta lite tid.

Allt gott,
Johan

Wow, vilka bilder! Kul med övervikt silver-urtavla också, det hade jag inte riktigt väntat mig :)

Viskan, jag tror du har fått hjälp av min kollega i detta ärende? Jag tror det kan ha varit ett automatiserat mail som gick ut innan vi hann ändra detta, då den blå urtavlan som sagt sålde ut väldigt fort. Ber om ursäkt och förstår om du upplevde detta som irriterande. Vi jobbar på att ta fram fler Windseeker med blå urtavla, men det kommer ta lite tid.

Allt gott,
Johan
Ja det är utagerat och löst. Tack så mycket!

Ja de blåa gick väldigt fort igår! Vi hoppas kunna få in ett litet lager med blå klockor igen inom ett par månader, men vi snackar bara ett tiotal och det är redan många på restock-listan, troligen kommer även dem vara populära. Svårare att förutse efterfrågan när vi producerar utan pre-order :)
När tror ni att ett gäng blåa windseeker tros komma in i lager igen? :)

När tror ni att ett gäng blåa windseeker tros komma in i lager igen? :)
Kommer en liten (väldigt liten) påfyllning av blå urtavlor om endast ett par veckor hoppas jag. Efter det väntar en lite större påfyllning någon gång slutet av sommaren :)

Hur långt bort i planeringen @Tusenö Watches ligger det smidigare och justerbara låset till Shellback och Windseeker?
Det är ändå ett tag, vi kommer först presentera detta i samband med pre-order-kampanjen av nästa Shellback V2. Vi jobbar även på halvlänkar till WS för att optimera passformen. Produktionen för detta bör dra igång ganska snart, behöver bara fila lite mer på de tekniska ritningarna.

Tjena KS!

Idag fick vi prover på nya Windseeker-färger, vi hade gärna velat ha input på vilken av färgerna röd/orange som ni gillar mest!

Vi har en omröstning som ligger live på vår Facebook-sida, som ni hittar HÄR, om ni vill gå in och rösta. Annars får ni gärna säga vad ni tycker här :)

//Johan

Tusenö Windseeker Red.jpg

Tusenö Windseeker Orange.jpg

Tjena KS!

Idag fick vi prover på nya Windseeker-färger, vi hade gärna velat ha input på vilken av färgerna röd/orange som ni gillar mest!

Vi har en omröstning som ligger live på vår Facebook-sida, som ni hittar HÄR, om ni vill gå in och rösta. Annars får ni gärna säga vad ni tycker här :)

//Johan

Wow den orangea var jäkligt läcker, en sån vill jag ha! Så min röst går på den🤩

Tjena KS!

//Johan

Orange var klart läckrast! Ingen accentfärg på sekundvisaren den här gången? Kanske blir för mycket tillsammans med tavlan.
Blir det dekorerat verk eller iallafall rotor den här gången? Vore coolt med tavlans färg som accent i exempelvis logga på rotorn.

Tillbaka
Topp