Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul att du gillar den, du lyckades knipa en av de sista blå!
Här kommer lite bilder, vi kommer inte ändra allt för mycket i designen, utan har gjort förändringar baserat på vad kunder kommit med för önskningar. Färgmatchade datumfönster, halvlänk i armbandet, bättre tyck i luminovan samt att vi har tagit bort markeringarna i rehauten.
Klockorna släpps till försäljning 4:e juli.
Glad midsommar, allesammans!
//Johan
Riktigt fina.Här kommer lite bilder, vi kommer inte ändra allt för mycket i designen, utan har gjort förändringar baserat på vad kunder kommit med för önskningar. Färgmatchade datumfönster, halvlänk i armbandet, bättre tyck i luminovan samt att vi har tagit bort markeringarna i rehauten.
Klockorna släpps till försäljning 4:e juli.
Glad midsommar, allesammans!
//Johan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Det är en vattendelare det där, men vi känner att Windseeker gör sig bättre på ett subtilt butterfly och nu med halvlänk så upplever jag det enkelt att hitta riktigt bra storlek, även om det givetvis är skönt med snabb-förlängning. Men vi kanske får ta fram lite SB-spännen med rätt polering och slutlänkar för att fästa på WS i framtidenRiktigt fina.
Det som gör att den inte flyger för mig är att länken ej har on the fly justering likt Shellback.
Annars hade det varit en homerun i min lilla värld.
Pro-tip, dela upp året i två halvor, på så vis kan du säga att du fyllt kvoten för första halva och precis påbörjar den andra!Attans, och jag som har fyllt min preliminära kvot för årets klockinköp... Den blåa var ruskigt snygg!
Inget konkret, mer än att det blir efter leveransen av Windseeker som just nu är på pre-order. Skulle tro någon gång januari/februari.Några updates om när den gröna släpps för bokning?
Missade du 70-talet?Trodde nästan inte orange och brunt skulle gå ihop.
Stämmer, eller i alla fall delvis. Markeringar i rehauten är borta, men det är inte matchande datumskiva. Det är en ganska liten restock och det fanns helt enkelt inte ekonomi till att ta fram en ny färgad datumskiva till dessa (stora kvantiteter för specialskivor).Pre-order för orange och grön öppnar imorgon men det ser inte ut som att de fått någon v2-kärlek med bl.a matchande färg på datumhjul och borttagna minutmarkeringar i rehauten. Kan det stämma?
![]()