• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tusenö - Windseeker

Köpte en julklapp till mig själv i år. Riktigt nöjd hittills! Trots avsaknaden av halvlänkar så fick jag till en perfekt passform på min handled. Sitter perfekt och rör sig inte på handleden vilket jag uppskattar mycket. Den mest bekväma klockan av alla jag äger att bära.

IMG_20231203_115139.jpg IMG_20231203_144725.jpg

Köpte en julklapp till mig själv i år. Riktigt nöjd hittills! Trots avsaknaden av halvlänkar så fick jag till en perfekt passform på min handled. Sitter perfekt och rör sig inte på handleden vilket jag uppskattar mycket. Den mest bekväma klockan av alla jag äger att bära.

IMG_20231203_115139.jpg IMG_20231203_144725.jpg
Kul att du gillar den, du lyckades knipa en av de sista blå! :)

Här kommer lite bilder, vi kommer inte ändra allt för mycket i designen, utan har gjort förändringar baserat på vad kunder kommit med för önskningar. Färgmatchade datumfönster, halvlänk i armbandet, bättre tyck i luminovan samt att vi har tagit bort markeringarna i rehauten.

Klockorna släpps till försäljning 4:e juli.

Glad midsommar, allesammans!

//Johan

windseeker-black-2.jpg

windseeker-black-5.jpg
windseeker-blue-1.jpg
windseeker-blue-3.jpg

windseeker-silver-2.jpg

Här kommer lite bilder, vi kommer inte ändra allt för mycket i designen, utan har gjort förändringar baserat på vad kunder kommit med för önskningar. Färgmatchade datumfönster, halvlänk i armbandet, bättre tyck i luminovan samt att vi har tagit bort markeringarna i rehauten.

//Johan

Attans, och jag som har fyllt min preliminära kvot för årets klockinköp... Den blåa var ruskigt snygg!

//Johan

windseeker-black-2.jpg

windseeker-black-5.jpg
windseeker-blue-1.jpg
windseeker-blue-3.jpg

windseeker-silver-2.jpg
Riktigt fina.
Det som gör att den inte flyger för mig är att länken ej har on the fly justering likt Shellback.
Annars hade det varit en homerun i min lilla värld.

Riktigt fina.
Det som gör att den inte flyger för mig är att länken ej har on the fly justering likt Shellback.
Annars hade det varit en homerun i min lilla värld.
Det är en vattendelare det där, men vi känner att Windseeker gör sig bättre på ett subtilt butterfly och nu med halvlänk så upplever jag det enkelt att hitta riktigt bra storlek, även om det givetvis är skönt med snabb-förlängning. Men vi kanske får ta fram lite SB-spännen med rätt polering och slutlänkar för att fästa på WS i framtiden :)

Pre-order för orange och grön öppnar imorgon men det ser inte ut som att de fått någon v2-kärlek med bl.a matchande färg på datumhjul och borttagna minutmarkeringar i rehauten. Kan det stämma?

1000005216.jpg

Pre-order för orange och grön öppnar imorgon men det ser inte ut som att de fått någon v2-kärlek med bl.a matchande färg på datumhjul och borttagna minutmarkeringar i rehauten. Kan det stämma?

1000005216.jpg
Stämmer, eller i alla fall delvis. Markeringar i rehauten är borta, men det är inte matchande datumskiva. Det är en ganska liten restock och det fanns helt enkelt inte ekonomi till att ta fram en ny färgad datumskiva till dessa (stora kvantiteter för specialskivor).

Tillbaka
Topp