• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Two tone - en styggelse ?

Two tone - en styggelse ?

  • I love two tones

    Röster: 95 33.5%
  • En styggelse

    Röster: 50 17.6%
  • Ingen åsikt direkt

    Röster: 6 2.1%
  • Passar på vissa modeller

    Röster: 133 46.8%

  • Totala väljare
    284

Watchie

Patek
2-Faktor
Hej,
Vad tycker ni om 2 Tones ? Personligen tycker jag att dé kan vara snygga på vissa modeller men generellt är en styggelse, då man får varken hackat el malet. En klocka ska vara stål, stål kan även kombineras såklart med keramik, titan etc men ej guld. Ska man ha guld ska det vara helguld med läder el guldarmband , men ej 2 tone - smaken är som baken , vad tycker du ?
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Hej,
Vad tycker ni om 2 Tones ? Personligen tycker jag att dé kan vara snygga på vissa modeller men generellt är en styggelse, då man får varken hackat el malet. En klocka ska vara stål, stål kan även kombineras såklart med keramik, titan etc men ej guld. Ska man ha guld ska det vara helguld med läder el guldarmband , men ej 2 tone - smaken är som baken , vad tycker du ?
Jag tycker man får mer både och än antingen eller.
 

BadkarsPiraten

Vacheron
2 Tone är riktigt grymt!
20171006_103809(0).jpg
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Finns väl ytterst få modeller som gör sig bättre i TT, och visst kan det vara snyggt på andra, men inget jag oftast går igång på ordentligt.
 
Topp