Absolut! Troligtvis imorgon.Bästa podden just nu, dags för nästa avsnitt snart?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Absolut! Troligtvis imorgon.Bästa podden just nu, dags för nästa avsnitt snart?
Vet inte om jag klarar att lyssna
Du klarade dig bra. Jävlar vilken informationsbank du är. Kul lyssning!Vet inte om jag klarar att lyssna. Kul var det iaf!
Det kommer komma! Men inte generellt, vi djupdyker i olika vintage-ämnen.Riktigt bra avsnitt! Mer vintage!![]()
Låter spännande. Fortsätt på den inslagen vägen. Tycker podden är grym!Det kommer komma! Men inte generellt, vi djupdyker i olika vintage-ämnen.
Tack! @Sistakvarten TiiiidAAholm.Riktigt bra avsnitt och kul när ni bjuder in gäster, @Seikosthlm hoppas man höra mera ifrån!
En rättrogen till antar jagTack! @Sistakvarten TiiiidAAholm.
Nej inte i din mening men uppskattar historien bakom namnetEn rättrogen till antar jag![]()
Riktigt bra avsnitt och kul när ni bjuder in gäster, @Seikosthlm hoppas man höra mera ifrån!
Tackar ödmjukast!Riktigt grym podd. Bra information, otroligt lärorikt samtidigt inte rädda att komma med ” hemligheter” om branschens aktörer. Uppskattar enormt även att flams och tjatiga skämt undvikes som tyvärr finns på en del andra poddar. Typ månfas. Gôtt me lite dialekt också. Kör hårt!
Btw nr 9 går ej att lyssna på varken podcaster eller acast?
Nästa vecka kör vi igång igen!Har vi något datum att se fram emot?![]()
Kul! ÄntligenNästa vecka kör vi igång igen!
Gött! Har kört repriser hela sommarn.Nästa vecka kör vi igång igen!