Likt Turtle tycker jag de sitter som en mindre klocka. Prova gärna om du inte gjort det. Du ska ju såklart ha det som känns bäst.Gillar ändå den mindre boetten bättre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Likt Turtle tycker jag de sitter som en mindre klocka. Prova gärna om du inte gjort det. Du ska ju såklart ha det som känns bäst.Gillar ändå den mindre boetten bättre.
Det stämmer, mestadels runt 42 med undantag för Turtle:n som tack vare sin korta bandhorn till bandhorns-mått inte upplevs stor. Men jag har haft SKX013 också som sagt. Den funkar. Men visst är den lite oproportionerlig med sin höjd.Du har väl haft ganska stora klockor? Jag tycker att små dykare kan bli lite konstiga. Den där modellen är ganska tjock.
Även solen har sina fläckar, jao!Blev lite nyfiken på hur en Tag Aquanaut ser ut @yonsson
Jag också, låter dyrt!Blev lite nyfiken på hur en Tag Aquanaut ser ut @yonsson
Kör ett avsnitt om världens bästa modellserie, Tuna! Finns ju en del artiklar om ämnet online men de är alltid skrivna av någon söndagsfiskare som inte har koll.
Ojoj vad kul, den har jag missat! Nu ska det Google translateas för fullt!
Det kommer vi absolut! Det finns en artikel som är rätt OK och skriven av en svensk.
Den är dock på tyska.
https://www.watchtime.net/uhren-klassiker/seiko-tuna-markante-taucheruhr-fuer-profis/Ojoj vad kul, den har jag missat! Nu ska det Google translateas för fullt!
Jag som redan var halvvägs med att kolla på bilderna och skriva in för hand på Google.
Kan aldrig bli för mycket Seiko!För mycket Seiko, eller rättare sagt nästan bara Seiko.
Du kan ju köpa 147an på länk. Alla ADs jag frågat flyttar länk/gummi på förfrågan.
Det fanns ju en anledning nu. Nästa avsnitt blir det Sinn. För övrigt tredje gången du skriver det. Vi har antecknat din åsikt.För mycket Seiko, eller rättare sagt nästan bara Seiko.
Kom gärna med tips på ämnen.Fortfarande rikets bästa podd! Får man önska lite tätare mellan avsnitten?
Bjud in Urmkar-Dennis igen. Ta frågor och slå hål på lite myter.Kom gärna med tips på ämnen.
Ni får PMa in en flod av frågor så vi får underlag.Bjud in Urmkar-Dennis igen. Ta frågor och slå hål på lite myter.
tänker du dig ett typ Q&A- avsnitt? jag tror det hade kunnat bli riktigt intressant med högt och lågt !Ni får PMa in en flod av frågor så vi får underlag.