• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Two Watch Guys - Svensk podd. Senaste avsnitt: 2022-09-22

Kul med klockpodd! Hittade precis hit så jag får ta och lyssna under morgondagen på kontoret. Perfekt!

88005982-12FF-46E9-A9FE-782F26850FB2.jpeg
41011B7D-68A4-41C2-B0CD-802F43D03580.jpeg

E36 Intervju med Joakim uppe nu.
Vi grillar Klockmaster Hanssons säljare om prut, hyllvärmare osv.

Denna podden är ju helt klart kanske den bästa svenska klockpodden? Förutom denke och berns och ursnyggt.
Skulle nog säga ”tillsammans med Denke & Berns och Ursnyggt”.
Two watch guys levererar i mitt tycke en riktigt bra mix av humor och intressant fakta, dessutom kompletterar @yonsson och @Pinsam varandra väldigt bra.
MIna 2 favoritavsnitt måste vara E12 och E13 som enbart handlar om Grand Seiko. Riktigt informativa.

Urgott snack förstod jag ärligt talat inte syftet med 😮
Skulle nog säga ”tillsammans med Denke & Berns och Ursnyggt”.
Two watch guys levererar i mitt tycke en riktigt bra mix av humor och intressant fakta, dessutom kompletterar @yonsson och @Pinsam varandra väldigt bra.
MIna 2 favoritavsnitt måste vara E12 och E13 som enbart handlar om Grand Seiko. Riktigt informativa.

Jag uttryckte mig fel, menade såklart tillsammans med 😁👍

Tillbaka
Topp