• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Two Watch Guys - Svensk podd. Senaste avsnitt: 2022-09-22

83f92be1-5660-4fe3-985d-0b18be464b26-png.1007736
E34 uppe nu. Klockor och underverk
Jisses va härligt. ❤️

Fast det var ju knappast en högoddsare. Jag inväntar med stor spänning på att dressklockor ska göra comeback.
Jag tror du får vänta länge i så fall. 90-talet har precis varit poppis i ”modevärlden” så snart kommer 00-talet och gör comeback. Det innebär stora klockor igen. Tänk Panerai, blingiga 48mm Breitlings osv.

Måste berömma Er för denna podd. Intressant och sakligt innehåll varvat med en rolig ton.
Har lyssnat igenom ett stort antal avsnitt och gillar det skarpt.
Tack @yonsson @Pinsam
+1 på den.

Jag gillar att den inte är så hetsig, det är ett bra tempo och som du säger, intressant varvat med en rolig ton.
Jag har lyssnat på alla avsnitt, några avsnitt fler än en gång under åren.

Något som vore intressant:
Stämmer det att? -del 2
Era val av klockor i olika prisklasser (1-2000,5-10, 10-20, 20-50 osv.) hade också varit kul att höra er diskutera
IWC-tema
Cartier-tema

Bjuder på en bild på den Candino som omnämndes i senaste avsnittet. Nu med nytt armband.

9271F025-0D2F-432A-814A-A1CF934DA8D8.jpeg

Rättelse: märket finns kvar. Verkar idag vara ett budgetmärke tillhörande Festina.

Ni önskade avsnittsförslag! Jag önskar mig ett avsnitt om klockor för vänsterhänta (LHD/Destro/krona klockan 9) - lagom nördigt, vilka märken finns, från dress till dykare!

Tillbaka
Topp