Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jisses va härligt.E34 uppe nu. Klockor och underverk
Framförallt glömde vi prata om de nya Paneraimodellerna.Vi hade så mycket att prata om denna gång att vi glömde hälften.
Cant wait!E34 uppe nu. Klockor och underverk
E34 uppe nu. Klockor och underverk
Ja, jag har bytt ut och sparat handtaget som ”var inne i mig”.@yonsson semi OT men fick du behålla styret som memorabilia?
Ja, jag har bytt ut och sparat handtaget som ”var inne i mig”.
Äntligen!!!E34 uppe nu. Klockor och underverk
Fast det var ju knappast en högoddsare. Jag inväntar med stor spänning på att dressklockor ska göra comeback."Allt går i vågor. 2022, jag lovar, allt kommer att vara i two-tone."
Stämde bra när det kom till Tudor i alla fall!
Jag tror du får vänta länge i så fall. 90-talet har precis varit poppis i ”modevärlden” så snart kommer 00-talet och gör comeback. Det innebär stora klockor igen. Tänk Panerai, blingiga 48mm Breitlings osv.Fast det var ju knappast en högoddsare. Jag inväntar med stor spänning på att dressklockor ska göra comeback.
Fasen vad gött! Stor eloge till er killar!E34 uppe nu. Klockor och underverk
EfterlängtatE34 uppe nu. Klockor och underverk
+1 på den.
Det borde jag säga till linus att göra också!Ja, jag har bytt ut och sparat handtaget som ”var inne i mig”.
Sehr schön!!!
E35 / IWC Und der grosse Flieger uhr uppe nu.