Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tavlan i sig är läcker men vet inte hur bra jag tycker den passar till klockan? Snyggare kontrast med ex. turkos Stella..Det som Eric Ku menar är den ovanligaste färgen på Stella.
![]()
Det som Eric Ku menar är den ovanligaste färgen på Stella.
![]()
Tavlan i sig är läcker men vet inte hur bra jag tycker den passar till klockan? Snyggare kontrast med ex. turkos Stella..
Så mumsigt. Grymt snyggt till vitguld också..Turkos stella är svårslaget...
![]()
Turkos stella är svårslaget...
![]()
Jag håller med om att den där är riktigt vass (gillar den orangea riktigt mycket också), men räknas den där verkligen som 'Turkos'?
Det här är en av mina favorit-DDs, och även en av mina absoluta favorittavlor, vad kallas isf den?
![]()
Jag skulle säga att den första snarare är blå.
Den är magisk!Så mumsigt. Grymt snyggt till vitguld också..
![]()
Köpte du inte en liknande DD wundlander...?Dra åt helvete så snyggt! Bästa jag sett på länge.
Vänta nu. Jag vet inte ens vad jag kommenterat. Måste leta bakåt...Köpte du inte en liknande DD wundlander...?
Sorry. Du gick igång på en DD på länk med brun/burgundy-tavla (post nr 30)Vänta nu. Jag vet inte ens vad jag kommenterat. Måste leta bakåt...![]()
Jag scrollade igenom hela tråden. En kilometer med @Vintage92s bildbombmattor. Hittade till slut fram.Sorry. Du gick igång på en DD på länk med brun/burgundy-tavla (post nr 30)
Jag bara älskar denna kombo.
Stella Burgundy-1
![]()
Snyggt, om än lite lurigt!Uppdaterat min 18039 med ny tavla och svenskt daghjul.
![]()
![]()
Uppdaterat min 18039 med ny tavla och svenskt daghjul.
![]()
![]()
Snyggt, om än lite lurigt!Använder de WG eller Pt i indexen på en sån tavla?
Satan vad snygg!!Uppdaterat min 18039 med ny tavla och svenskt daghjul.
![]()
![]()
![]()
![]()
Allt går om man betalar för det.Eget tryck med sig själv som bakgrund, går det?![]()
![]()
![]()