Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillade verkligen Day-Daten med röd tavla som gick på Kaplans i lördags http://www.kaplans.se/sv/auktioner/2651/vara/1026299
Tror att du får räkna med ca 80 minst ändå om du ska ha den i fint skick!Någon som har koll på hur det ligger till med vittavlade 18038or? Rätt vanligt med stora romerska siffror, men jag är intresserad av en såkallad "stick dial". Har sett en del när jag googlat, men tycker många av dom jag har sett misstänkt ommålade ut?
Och kan man få tag på en 18038 med fin boett och tight länk för runt 60 lax?
Blir en dubbelpost, hittar inte om man kan lägga till bild i redigeringsläge.
Riktigt snygg tavla, är denna original?
![]()
Tror att du får räkna med ca 80 minst ändå om du ska ha den i fint skick!
Vad heter de tavlorna som är helt utan markeringar? Sjukt coola...![]()
De verkar som sagt ha enkla namn, som onyx och coral.Vad heter de tavlorna som är helt utan markeringar? Sjukt coola...![]()
får väl lägga en bild på lite smågodis
![]()
den cremevita relief, jubile tavlan med daytona index utan lysmassa är nog en av de mest ovanliga jag sett
tror jag sett 2 med de index, dels en vanlig slät, svart med lysmassa till salu för något år sen och en i en training brass klocka (stål DD urmakartränings klocka ifrån rolex) ingen storsäljare med andra ord
cheers
christian
Måste fråga dig vilka tavlor som är dina, var precis inne hos Mårten på Edwalls ur och han visade mig precis den där lådan?!??
Vill ju veta, så jag inte köper någon av dina tavlor....
Skit samma, jag behöver lite tavelhjälp av er som verkar ha bra koll.
Det står mellan den svarta, den blå (i mitten) RolexRolexRolex med arabiska siffror och den cremevita längst ner till höger.
Jag är väldigt kluven och tar tacksamt emot hjälp.
Tavlan ska sitta på en 18038 med president länk.
Tycker svart är snyggast av de du väljer mellan.
Svart var helt klart mitt första val.
Men de andra känns lite busigare med mönster.....
Hade valt svart men jag är kluven, gillar jubileetavlorna skarpt. Är tavlorna nya eller begagnade?Svart var helt klart mitt första val.
Men de andra känns lite busigare med mönster.....
Har svårt för arabiska sifforna, den cremevita ser man inte så bra på bilden men den kan ju vara en kandidat. Annars tycker jag vit med stavindex och även med romerska är snyggt.
Känner precis som duHade valt svart men jag är kluven, gillar jubileetavlorna skarpt. Är tavlorna nya eller begagnade?
Måste fråga dig vilka tavlor som är dina, var precis inne hos Mårten på Edwalls ur och han visade mig precis den där lådan?!??
Vill ju veta, så jag inte köper någon av dina tavlor....
Skit samma, jag behöver lite tavelhjälp av er som verkar ha bra koll.
Det står mellan den svarta, den blå (i mitten) RolexRolexRolex med arabiska siffror och den cremevita längst ner till höger.
Jag är väldigt kluven och tar tacksamt emot hjälp.
Tavlan ska sitta på en 18038 med president länk.