• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Udda Rolex DayDate tavlor

Mr_Jonas

Audemars
2-Faktor
Tog ett kort igår. Magisk tavla!

ScI8Dvl.jpg
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Stod faktiskt och beställde tavla och funtade på gröna. Men den kändes för vanlig. Dvs. jag har sett din haha! :D Men det är galet snyggt!


Svart pyramid är ruggigt stekigt!


Hehe...så är det, vet att det fanns två till på forumet förut iaf, men har inte sett till dom på ett tag, så jag kan vara själv med denna gröna för tillfället :cigar:!
 
  • Like
Reactions: JLW

JLW

Blanda inte ihop mig med JLC!
2-Faktor
Vad blev det för tavla för dig då? =)
Silver/champagne Tapestry och datumhjul med öppna sexor! Vill hitta en pyramid dock :pompus:

Hehe...så är det, vet att det fanns två till på forumet förut iaf, men har inte sett till dom på ett tag, så jag kan vara själv med denna gröna för tillfället :cigar:!
Alright! Finns fler som har smak alltså ;) Tyckte att du ska njuta av den själv annars adlas jag väl till wannade :bag:
 

Saturn

Omega
Med risk för att nån tagit upp detta tidigare - Såldes det inte en med vit marmor tavla från "phillipswatches" nyligen?
 
Topp