• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Udda Rolex DayDate tavlor

Målarn

The Steak
Får jag också vara med och leka Målarn ? jag bara älskar barken...:)
352Oarg.jpg

Klart du får vara med vännen :)!! Fin är den !!
 

ssp226

Cartier
En till klocka från lådan och den här lär definitivt kvala in i avdelningen udda tavlor. En helisad vitgulds 1803. Aftermarkettavla men mycket välgjord. Jag hade planer för den här men dom gick i stöpet och har ännu inte hittat en annan tavla. Inget man glider omkring med på stan precis.
1803wgdia1.jpg


Och här är en 18038 med Oman tavla. Har den inte kvar längre tyvärr.

oman18038.jpg
 

Galaxy

Rolex
En till klocka från lådan och den här lär definitivt kvala in i avdelningen udda tavlor. En helisad vitgulds 1803. Aftermarkettavla men mycket välgjord. Jag hade planer för den här men dom gick i stöpet och har ännu inte hittat en annan tavla. Inget man glider omkring med på stan precis.
1803wgdia1.jpg


Och här är en 18038 med Oman tavla. Har den inte kvar längre tyvärr.

oman18038.jpg

Jäklar vilka klockor du har! Samlar du endast på specialare, eller har du vanliga dinkor också? :D
 

babanker

Panerai
En till klocka från lådan och den här lär definitivt kvala in i avdelningen udda tavlor. En helisad vitgulds 1803. Aftermarkettavla men mycket välgjord. Jag hade planer för den här men dom gick i stöpet och har ännu inte hittat en annan tavla. Inget man glider omkring med på stan precis.
1803wgdia1.jpg


Och här är en 18038 med Oman tavla. Har den inte kvar längre tyvärr.

oman18038.jpg

Skulle gärna se mer bilder på den översta, i olika ljusförhållanden. :)
 

Totte

Panerai
Hittade den här bilden för ett tag sedan. Skulle gissa att den kommer från nån' auktionskatalog. Men det som är nice är att originalbilden är 6600 x 8000 px! Funderar på att plocka bort bokstäverna, köra ut den i 70x100 cm och slänga upp i taket ovanför sängen :)
WVODxOy.jpg
 
Topp