• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Haha, det här får stanna här på KS men ”I got the call” om man säger så, men the money wasnt right! Krävde en andel i UFC men vi kunde inte mötas såå... no deal, no fight! Du vet att jag är the real money fight, brollan! :D
giphy.gif

Yay, en vinst!! Nu kommer det tyvärr en förlust för Lina...(men hoppas gör man ju) :facepalm:
Glatt överraskad. Det var nog Linas bästa match!! Jag kanske lät lite neggo, men efter Linas senaste fights så såg det inte så ljust ut... mem som sagt, glatt överraskad!

Nu får vi hoppas att Akman - Kurdimus Prime (med sin håriga överkropp) kan krossa som Länsberg. KOM IGEN NU!

Senast ändrad:
Bara att byta till CL, där ger man inte bort ryggen bara sådär (or do they, 1-0 efter två minuter) ;)

Min gissning innan kvällen var förlust för Gurra och att han lägger av...tråkigt men när han väl är i en jobbig situation så ger han upp

Tillbaka
Topp