• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

51F03DD6-9941-461F-8396-F9AF6220FDC8.jpeg

Get.

Och KZ, FY fan vad vackert.
Mousasi saknade dessutom sin big dick energy inatt ..

Sjukt att på ett kort där den kanske bäste mannen och den bästa kvinnan är med så är man mest taggad på att se Ben Askren :D

Kanske bästa kortet någonsin. Man hoppas ju alltid att Jones får spö. Nunes och Holm får gärna sluta oavgjort, gillar båda.

Jorge kommer springande och Ben tänker "nu kör jag en takedown"??? Jag som gillar Bens personlighet. Var lite fan boy. Frågan är hur han går vidare från det här.

Helt sjuka KOx2. Tyckte Holly började bra men sen såg man att Amanda tog över men trodde det skulle fortsätta ett tag till.

Fan vad trist med Santos påverkade knä så tidigt in i fighten... Och att det skulle bli delat domslut.
Trodde Santos skulle tappat styrkan helt in i mästerskapsronderna, men han krigade på bra!

Masvidal för fan, kom igen, ha lite jävla klass. Blir han så butthurt att han måste bete sig sådär av Askrens uppenbara Sonnen-esque-trollande så kan jag inte vara ett fan av honom alls längre. Vore kul om Woodley callar ut honom och avenge his homeboy med en dyngknock och beter sig likadant tillbaka, då skulle MMA-världen implodera av butthurtness.
Haha alltså ma boi Rockhold... Nödvändigt att gasa ut sig direkt genom hopplösa takedownförsök...
Santos 1,2,5. Nuff said.

Masvidal för fan, kom igen, ha lite jävla klass. Blir han så butthurt att han måste bete sig sådär av Askrens uppenbara Sonnen-esque-trollande så kan jag inte vara ett fan av honom alls längre. Vore kul om Woodley callar ut honom och avenge his homeboy med en dyngknock och beter sig likadant tillbaka, då skulle MMA-världen implodera av butthurtness.
Haha alltså ma boi Rockhold... Nödvändigt att gasa ut sig direkt genom hopplösa takedownförsök...
Santos 1,2,5. Nuff said.
Angående rockhold, jag vet inte joe och kommentatorerna sa att han hade Staf, så jag satt och funderade lite på ifall rockhold kände att han inte kunde köra fler än typ 2 runder och försökte gå på finnish direkt.

Angående rockhold, jag vet inte joe och kommentatorerna sa att han hade Staf, så jag satt och funderade lite på ifall rockhold kände att han inte kunde köra fler än typ 2 runder och försökte gå på finnish direkt.
Rogan är dum i huvudet.
Det han pratade om var egentligen en gammal skada som Rockhold drog på sig när han sparrades inför UFC 227 och skulle möta Alex. Han blev rekommenderad att operera och sy ihop smalbenet men operationen blev misslyckad och skiten blev infekterad och satte sig i smalbenet. Om det var staph som spred sig in i ett nyopererat köttsår och in i benet vet jag inte men det var inte så att han blev dålig av staph bara helt från ingenstans och det var inget som aktuellt nu. Däremot så har han ju haft problem med smalbenet sedan dess och därför han hade tejp och en sleeve över. Finns massa bilder om man vill se i detalj.
leg_nsfw.0.jpg

Santos 1,2,5. Nuff said.

Tyckte att det var helt rätt av Masvidal. Som Jorge sjölv sa efter fighten, varför ska man kunna snacka skit om en persons familj, religion och ursprung men inte kunna "showboata" efter fighten?
Ben öppnade sin käft hela tiden och tillslut skulle han få äta sina ord, Masvidal gjorde oss alla en tjänsk. Han avslutade det Lawler påbörjade.

Men däremot hpller jag med dig, jag hade också Santos 1,2,5

Tyckte att det var helt rätt av Masvidal. Som Jorge sjölv sa efter fighten, varför ska man kunna snacka skit om en persons familj, religion och ursprung men inte kunna "showboata" efter fighten?
Ben öppnade sin käft hela tiden och tillslut skulle han få äta sina ord, Masvidal gjorde oss alla en tjänsk. Han avslutade det Lawler påbörjade.

Men däremot hpller jag med dig, jag hade också Santos 1,2,5
Dock är det masvidal som snackat skit om familj osv. Han slår även folk utanför buren.
Förstår inte vad du dillar om riktigt.

Tillbaka
Topp