Mousasi saknade dessutom sin big dick energy inatt ..
Get.
Och KZ, FY fan vad vackert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mousasi saknade dessutom sin big dick energy inatt ..
Get.
Och KZ, FY fan vad vackert.
Verkligen. Riktigt blek, som han alltid är emellanåt.Mousasi saknade dessutom sin big dick energy inatt ..
Boom, satan vilka smällar.
Pax!Vem kollar inatt? Får se om jag pallar hela efter musikfestival
Snyggt! Jävla sinnes kort
Helt galet.Snyggt! Jävla sinnes kort
DETTA ÄR JU ÅRETS KORT! Finns absolut inga ursäkter!Snyggt! Jävla sinnes kort
Korrekt! Jag kör på, för fan!Vadå pallar?
DETTA ÄR JU ÅRETS KORT! Finns absolut inga ursäkter!
Hoppas att Ben blir mosad.
Verkligen. Han borde nog överväga att lägga handskarna på hyllan nu.Mer mosad går knappt att bli
Som balsam för själen att se Rockhold smaka matta också
Angående rockhold, jag vet inte joe och kommentatorerna sa att han hade Staf, så jag satt och funderade lite på ifall rockhold kände att han inte kunde köra fler än typ 2 runder och försökte gå på finnish direkt.Masvidal för fan, kom igen, ha lite jävla klass. Blir han så butthurt att han måste bete sig sådär av Askrens uppenbara Sonnen-esque-trollande så kan jag inte vara ett fan av honom alls längre. Vore kul om Woodley callar ut honom och avenge his homeboy med en dyngknock och beter sig likadant tillbaka, då skulle MMA-världen implodera av butthurtness.
Haha alltså ma boi Rockhold... Nödvändigt att gasa ut sig direkt genom hopplösa takedownförsök...
Santos 1,2,5. Nuff said.
Rogan är dum i huvudet.Angående rockhold, jag vet inte joe och kommentatorerna sa att han hade Staf, så jag satt och funderade lite på ifall rockhold kände att han inte kunde köra fler än typ 2 runder och försökte gå på finnish direkt.
Masvidal för fan, kom igen, ha lite jävla klass. Blir han så butthurt att han måste bete sig sådär av Askrens uppenbara Sonnen-esque-trollande så kan jag inte vara ett fan av honom alls längre. Vore kul om Woodley callar ut honom och avenge his homeboy med en dyngknock och beter sig likadant tillbaka, då skulle MMA-världen implodera av butthurtness.
Haha alltså ma boi Rockhold... Nödvändigt att gasa ut sig direkt genom hopplösa takedownförsök...
Santos 1,2,5. Nuff said.
Dock är det masvidal som snackat skit om familj osv. Han slår även folk utanför buren.Tyckte att det var helt rätt av Masvidal. Som Jorge sjölv sa efter fighten, varför ska man kunna snacka skit om en persons familj, religion och ursprung men inte kunna "showboata" efter fighten?
Ben öppnade sin käft hela tiden och tillslut skulle han få äta sina ord, Masvidal gjorde oss alla en tjänsk. Han avslutade det Lawler påbörjade.
Men däremot hpller jag med dig, jag hade också Santos 1,2,5