• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Huvudkortet startar 04.00 för oss. Huvudmatchen brukar starta 06.00-ish. Ifall det är McGreggor - Diaz du vill se skulle jag starta sändningen senast 05.30 för att vara på den säkra sidan, det värsta som kan hända är att du får se en annan bra match under tiden:)

Edit: kortet brukar vara slut 07.00.
Edit2: Jag är alldeles för trött now a days så får bli imorgon jag kollar. Hoppas ni som sitter uppe får bra underhållning!
 

Jimpa

Panerai
Går matcherna fort med många snabba avslut så brukar dom slänga in prelim matcher som utfyllnad på PPV galan. Runt Kl.6 brukar stämma rätt bra.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Använd spoiler taggar! Ska se matchen efter sömn & vill inte råka läsa något. :)
Så här, citera mig så ser ni hur man gör.
 

SSL

Audemars
image.jpeg
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Riktigt bra gala, KOs överallt tills domslutet. :D
Trodde inte heller att Mcgregor skulle återhämta sig såpass bra, fyfan vilken nagelbitare till match. Första två ronderna var riktigt fina. En tredje match på 155 vore galet, kommer hända efter att Conor försvarat bältet.
 
Jag tycker alla av följande alternativ av hade varit ok:

MCG-DIAZ:
10-9 10-8 10-9 10-8
10-9 10-9 10-9 10-9
9-10 8-10 8-10 9-10
10-9 10-9 10-9 10-9
9-10 9-10 9-10 9-10
(48-47, 47-46, 47-47, 48-46)

Väldigt bra match hursomhelst och jag trodde verkligen det var över efter r3 när Connor mer eller mindre kämpade för att överleva.
 

emilarne

Cartier
Ganska solklart 3-2 i ronder till Conor enligt mig :)

Rond 3 och 5 till nate

Håller med dig, dock skulle jag vilja påstå att det lika gärna kunnat gått åt andra hållet. Vilket ju rimligtvis borde blivit oavgjort... Det är ju som det är med MMA-domare och hur dom tolkar kriterierna, synd att det inte finns riktiga MMA-domare utan bara dessa ratade boxardomare :pompus:
 

emilarne

Cartier
Annars var Larkin, Means och cerrone dom mest imponerade med galan enligt mig. Skönt om larkin får lite mer uppmärksamhet efter detta. Mer dynamisk striker får man fan leta efter :eek:
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Var overall en godkänd gala, såg hela rasket.. t.o.m prelims, Connor vann delvis pga sina nedslagningar.... Som han dock borde fullföljt med ett försökt till avslut!
 
Senast ändrad:

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Vilka viktklasser brukar Nate och Connor gå i och vilka har de mötts i?

Matchen var inte direkt i min smak, då uppskattade jag Cowboys match mer.
Två supertrötta fighters som knappt orkar lyfta armarna påminner om se tungviktsboxning.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Vilka viktklasser brukar Nate och Connor gå i och vilka har de mötts i?

Matchen var inte direkt i min smak, då uppskattade jag Cowboys match mer.
Två supertrötta fighters som knappt orkar lyfta armarna påminner om se tungviktsboxning.
Conor 145 och sen skulle han gå för bältet på 155 men killen blev "skadad" och då tog nate matchen på kort notis och då blev det 170..
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Nu när vi vet hur det gick för Conor mot Diaz, vad tror ni hade hänt om Aldo, edgar, Mendez? Hade mött Diaz i 170? Hade de gjort bättre eller sämre ifrån sig och varför?
 
Topp