Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Minns ufc 100 mot frank Mirr som igår![]()
Absolut! Han fick dessutom in några riktigt bra smällar som jag tyckte fick DC iallafall lite groggy!Tycker Silva skötte sig bra igår, med tanke på omständigheterna. Blev riktigt glad för hans skull.
Tycker Silva skötte sig bra igår, med tanke på omständigheterna. Blev riktigt glad för hans skull.
Lördag är det McGregor vs Diaz, fan att man ska på en stort födelsedagsfirande.
Tror main event har prel startid 04:00Hur dags går de upp svensk tid? Mitt i natten som vanligt?
Matchen börjar 06.00 blir en fucking lång natt!
Hehe!Perfekt med barn som vaknar 05.30!![]()
Tvåa på bollenNär conor mötte aldo gick jag upp vid 5 snåret och då var det minst 3 matcher kvar.. så tippar på runt kl 06:00kommer bli nervigt!
Blir tyvärr för svårt även denna gång.Kom igen nu Conor!
Blir tyvärr för svårt även denna gång.
Connor har inte samma mentala överläge som han brukar ha. Dessutom är Nate bättre boxare. Det kommer förmodligen att bli mycket slagväxling (stående) då Connor kommer in med mycket känslor och vill "straffa" Nate. Det kriget tror jag att Connor har svårt att vinna. Men man vet aldrig.
Don't be scared homie!
Diaz hadde 10 dagar på sig sist att förbereda sig. Nu kommer han från ett fullt camp (6 veckor).Nej, jag tror faktiskt att Conor tar hem denna. Mycket bättre förberedd denna gången. Men han får akta sin käke som verkar vara gjord av glas..
Conor*!!!Diaz hadde 10 dagar på sig sist att förbereda sig. Nu kommer han från ett fullt camp (6 veckor).
Nate är en annan typ av fighter än de Connor mött tidigare när det kommer till det mentala.
På pappret en betydligt bättre gala än fiaskot 200..Visst, vi väntar på matchen.
Kommer att bli grymt!
Är också ett McGregor fan, förmodligen kom han till konferensen försent med flit vilket inte är första gången han gör detÄr McGregor fan men väntar tills matchen innan man internetkrigar. Han säger att han gjort saker annorlunda osv, vilket låter suveränt men väntar hellre in och låter dem sköta snacket med nävarna. Blir en intressant match.Nate försökte vara smart & lämna konferensen, men det var rätt dumt gjort. Lika dumt av Conor att komma försent, om det var med flit dvs.
Samtidigt har Diazbröderna mycket ärrvävnad i ansiktet som enkelt spricker upp vid slag, vilket gör att de blöder mycket.Absolut att nate har nu fått gå ett helt camp men förra gången hade Conor haft sitt camp med siktet inställt på Dos Anjos! Nate fick mycket stryk förra matchen, bara kolla hur hans ansikte såg ut. Om Conor kan köra likadant men röra sig mer och inte stå rakt framför nate så blir det svårt för nate. Conor är en bättre fighter.