Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
För en som är heeelt ny på detta - men dragits med i någon form av hype på jobbet...
...var ser man galan/matchen?
Viaplay? Måste man ha abonnemang, eller kan man köpa bara denna enstaka som PPV?
Finns det någon Amerikansk sändning som är bättre?
För bra kvalité inte snåla och kör Viaplay!
Köp fightingpaketet, det ligger i kategorierna där! Ingen bindningstid om du ej önskar behålla de sedan!Antingen så är jag dum, eller så borde Viaplay kunna skylta upp detta lite bättre...
Jag ser ju på deras webb att de sänder matchen, men jag har svårt att bli klok på om man kan köpa bara denna, eller om man måste ha abonnemang (vilket jag är sådär sugen på, i ärlighetens namn).
@newstick00 På ufc.tv går det inte att se den (åtminstone inte utan proxy). De hänvisar däremot till att den sänds på Viaplay och TV3.
...där jag antar att det senare är högst tveksamt.
Det verkar som att man måste köra genom Viaplay sedan dom fick ufc rättigheterna. Dom verkar däremot vara snabba med att lägga upp det på morgonen om man inte vill sitta uppe hela natten och kolla. Så kan vara värt att köpa fighting paketen.Antingen så är jag dum, eller så borde Viaplay kunna skylta upp detta lite bättre...
Jag ser ju på deras webb att de sänder matchen, men jag har svårt att bli klok på om man kan köpa bara denna, eller om man måste ha abonnemang (vilket jag är sådär sugen på, i ärlighetens namn).
@newstick00 På ufc.tv går det inte att se den (åtminstone inte utan proxy). De hänvisar däremot till att den sänds på Viaplay och TV3.
...där jag antar att den senare är högst tveksamt.
För bra kvalité inte snåla och kör Viaplay!
Lite WWE känsla över det hela nu för tiden... Undrar om de är "buddies" bakom scenen.För er som vill se invägningen finns den här:
Denna invägning ni ser ovanför är enbart "show". De har nu ändrat invägningsreglerna och den riktiga invägningen sker tidigare på dagen, utan publik.
Lite WWE känsla över det hela nu för tiden... Undrar om de är "buddies" bakom scenen.
För många anklagelser om kvinnomisshandel för att jag ska anse honom som en "bra kille".Hopps Johnson tar hem det. Han verkar vara en jävligt bra kille
Det har jag missat! Han verkar ju vara så ödmjukFör många anklagelser om kvinnomisshandel för att jag ska anse honom som en "bra kille".
Inte det jag menade heller vännen, om du syftade på mig. Kan tycka att "showen" inför matcher på presskonferenser etc är lite löjlig. Men samtidigt det jag gillar med Conor hans attityd samt givetvis han som fighterSkillnaden är att matcherna är scriptade i WWE, det är wrestling herregud. Klart att UFC är the real deal jämfört med matcherna i WWE.
Kan inte börja jämföra de två bara för hur dem hypear upp matchen, larvigt eller ej.
Nä, syftade överlag bara.Inte det jag menade heller vännen, om du syftade på mig. Kan tycka att "showen" inför matcher på presskonferenser etc är lite löjlig. Men samtidigt det jag gillar med Conor hans attityd samt givetvis han som fighter
Jag vill se han slänga in handdukenAllt är lugnt. Hur ska Nate torska?
Om man omvandlar de här blir det väl 07.30..?
![]()