Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Izzy
Volk
Strickland
Lawler
O’malley
Strickland och Lawler är jag mest osäker på. Men jag brukar iofs alltid ha fel i UFC.
Både ja och nej. Volk & Adesanya är ju otroligt sällan crowdpleasing så det räknade man ju med. Cannonier gjorde bättre än förväntat ifrån sig men kändes nöjd med att sparras och gå distansen. Var väl Holloway som var lite av en let down men förstod man ju efter Yair-matchen att han sett sina bästa dagar och det fick man ju bekräftat nu, tycker jag.Är det jag som är kräsen, eller levde galan inte upp till hypen?
Jag orkar inte se returmatcher i all oändlighet.
Trist att O'Malley-fighten slutade som den gjorde.
Lawler är slut, likaså Cerrone.
Cannonier förstod man skulle bli prickskyttsträffad hela matchen på förhand.
Otroligt? De var båda typ 4:1 favoritesPaddy och Molly, vilken duo!!! Otroligt att de båda vann!
Jo, förväntade mig inget annat. Men riktigt roligt att se att de båda tog hem det, bra atmosfär där inne kan jag tänka mig!Otroligt? De var båda typ 4:1 favorites
Edwards, Eraser, Aldo! Cockgoat kan nog skrälla dock, så jävla saltig och bitter att jag omöjligt tror att det går att bli mer butthurt, en förlust skulle bli suicide watch!Vad tror ni om helgens gala?
Jag gillar Edwards, verkar vara en skön snubbe, men hoppas ändå på Usman, för jag vill se Usman - Khamzat.
Ser inte heller hur Rockhold skulle kunna vinna mot Borrachinha.
Glöm inte Joshua - Usyk ikväll! Kortet börjar snart (18)!
Glöm inte Joshua - Usyk ikväll! Kortet börjar snart (18)!
PPV antar jag?
Explore DAZN | DAZN Sweden
Find out what's available in Sweden. DAZN is the world's first truly dedicated live sports streaming service.www.dazn.com
Haha, det kan jag köpa! Kör Roja - GB ikväll så lets go AJ och lets go Leon Edwards!Håller på Usyk alla dagar i veckan trots att AJ vinst skulle kunna betyda Fury comeback. Har oerhört svårt för AJ.
Haha, det kan jag köpa! Kör Roja - GB ikväll så lets go AJ och lets go Leon Edwards!
Nu ska vi inte gå för off topic, men det är en travel på 7,5mlVisste inte ens att du hade den? Men jävligt passande
Har svårt att se hur han ska vinna, men det kan mycket väl vara så att det spökar i Khamzats huvud efter fighten mot Burns.Är det bara jag som tror på Diaz vinst? Speciellt till 8x pengarna.
Vad tror ni?
Njae… Har också svårt att se den komma. Möjligtvis i dom senare ronderna. Tror dock Khamzat blir för mycket. Sjukt kul om Diaz tar det!Är det bara jag som tror på Diaz vinst? Speciellt till 8x pengarna.
Vad tror ni?
Tror också att Khamzat kommer ligga på honom för mycket för att Diaz ska kunna överklassa på något sätt, i bästa fall hyfsat jämnt. Hursomhelst så är jag i annan tidszon och kan ta in på sportbar och se den live utan bekostnad på morgondagen (förutom om det blir öl…)Njae… Har också svårt att se den komma. Möjligtvis i dom senare ronderna. Tror dock Khamzat blir för mycket. Sjukt kul om Diaz tar det!