• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Olpes

Cartier
Svårt kort att förutspå, men det som gör kortet såpass bra. Får väl ändå anses som ett 10/10 event? Blev inte sämre av att Murphy vs Tate blev inställd heller.

Hoppas på att se Strickland förlora iaf. Tål inte white-trash surret. Att han tydligen är en vidrig träningspartner hjälper inte heller.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Izzy
Volk
Strickland
Lawler
O’malley

Strickland och Lawler är jag mest osäker på. Men jag brukar iofs alltid ha fel i UFC.
 
Är det jag som är kräsen, eller levde galan inte upp till hypen? 😬

Jag orkar inte se returmatcher i all oändlighet.
Trist att O'Malley-fighten slutade som den gjorde.
Lawler är slut, likaså Cerrone.
Cannonier förstod man skulle bli prickskyttsträffad hela matchen på förhand.
 
Är det jag som är kräsen, eller levde galan inte upp till hypen? 😬

Jag orkar inte se returmatcher i all oändlighet.
Trist att O'Malley-fighten slutade som den gjorde.
Lawler är slut, likaså Cerrone.
Cannonier förstod man skulle bli prickskyttsträffad hela matchen på förhand.
Både ja och nej. Volk & Adesanya är ju otroligt sällan crowdpleasing så det räknade man ju med. Cannonier gjorde bättre än förväntat ifrån sig men kändes nöjd med att sparras och gå distansen. Var väl Holloway som var lite av en let down men förstod man ju efter Yair-matchen att han sett sina bästa dagar och det fick man ju bekräftat nu, tycker jag.

Kalsongbyte på Adesanya efter Pereira-knocken, så det blir nog kul! Har småsvårt att se att det blir en sömnig sparringsession men nu har jag väl jinxat det 😁
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Nu såg/ser jag inte galan men ja. R1, 1:07 TKO känns väl inte superövertygande.

Nu hejar vi på Jack och Paddy. 😁👌
 

azcii

Patek
2-Faktor
Vad tror ni om helgens gala?

Jag gillar Edwards, verkar vara en skön snubbe, men hoppas ändå på Usman, för jag vill se Usman - Khamzat.

Ser inte heller hur Rockhold skulle kunna vinna mot Borrachinha.
 
Vad tror ni om helgens gala?

Jag gillar Edwards, verkar vara en skön snubbe, men hoppas ändå på Usman, för jag vill se Usman - Khamzat.

Ser inte heller hur Rockhold skulle kunna vinna mot Borrachinha.
Edwards, Eraser, Aldo! Cockgoat kan nog skrälla dock, så jävla saltig och bitter att jag omöjligt tror att det går att bli mer butthurt, en förlust skulle bli suicide watch!
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Vilket kort. Rockhold föll med flaggan i topp. Grymt underhållande match även om han var klappslut större delen av den. Var nog ändå en bra idé att avsluta karriären.

Main:

Jag kunde inte vara gladare:

Screenshot_20220821-102857_Instagram.jpg
 

errare

Omega
Njae… Har också svårt att se den komma. Möjligtvis i dom senare ronderna. Tror dock Khamzat blir för mycket. Sjukt kul om Diaz tar det!
Tror också att Khamzat kommer ligga på honom för mycket för att Diaz ska kunna överklassa på något sätt, i bästa fall hyfsat jämnt. Hursomhelst så är jag i annan tidszon och kan ta in på sportbar och se den live utan bekostnad på morgondagen :p (förutom om det blir öl…)
 
Topp