• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

K-S

Rolex
2-Faktor
Jag vet inte varför men jag går inte igång direkt hårt på denna fight, Masvidal kommer från en rejäl KO och Colby kommer vara Colby..
 

azcii

Patek
2-Faktor
Sjukt ändå

1647338772086.png
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Vilken gala imorgon. De tog just Olivieras titel för han missade vikten med 0,5lbs... Galet. De kommer fortfarande slåss men enbart Gaethje kan bli mästare. Oliviera såg extremt sliten ut vid invigningen trots att han missade vikten pyttelite. Det får mig att vända och tro att Gaethje tar det, trodde innen på Oliviera men det är väldigt svårt att gissa. Men sjukt om Oliviera vinner men så är bältet då alltså vakant.

Annars tror jag på Rose och Tony. Vad hade Tony för klocka i embededd och på presskonferensen förresten? Såg inte ut som nån "vanlig tråkig"(tänk typ isad Rolex)

Ang. Colbys klocka så känns det som alla hans klockor är AM-isade.
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Vilken gala imorgon. De tog just Olivieras titel för han missade vikten med 0,5lbs... Galet. De kommer fortfarande slåss men enbart Gaethje kan bli mästare. Oliviera såg extremt sliten ut vid invigningen trots att han missade vikten pyttelite. Det får mig att vända och tro att Gaethje tar det, trodde innen på Oliviera men det är väldigt svårt att gissa. Men sjukt om Oliviera vinner men så är bältet då alltså vakant.

Annars tror jag på Rose och Tony. Vad hade Tony för klocka i embededd och på presskonferensen förresten? Såg inte ut som nån "vanlig tråkig"(tänk typ isad Rolex)

Ang. Colbys klocka så känns det som alla hans klockor är AM-isade.

Ser invägningen nu i efterhand. Helt galet..
Jag hoppas inte det blir som mot Gaethje för Tony. Chandler är inte att leka med. Lär ju bli ett krig om inte Chandler avslutar det snabbt.

Jag tippar:

Gaethje
Thug Rose
Chandler
OSP
Lauzon
 

Kessler

Rolex
2-Faktor
Ser invägningen nu i efterhand. Helt galet..
Jag hoppas inte det blir som mot Gaethje för Tony. Chandler är inte att leka med. Lär ju bli ett krig om inte Chandler avslutar det snabbt.

Jag tippar:

Gaethje
Thug Rose
Chandler
OSP
Lauzon
Chandler är en krigare men Tony kan man säkert slita loss huvudet på och han fortsätter slåss. Jag better inte men antar att Chandler är hyfsat stor favorit? Tony verkar dock ha börjat om från början av det man hört honom säga så tror man kan få se gamla Tony igen.

Sjukt om Oliviera och Chandler vinner och de kör en repris. Vakant bälte Oliviera vs Chandler en gång till! Där isf. Oliviera har 11 vinster i rad och Chandler är 2-2 i UFC. Sjukt när jag kollade upp det och det står "Oliviera is a former(!) champion" Är ju inte omöjligt eller orimligt att det kan hända. Även om Makachev och Dariush såklart är med där. Och nej jag orkar inte höra om Conor, skiter i hur mycket folk och pengar han drar, han är så totalt ovärd en titelmatch nu att jag blir sur bara av tanken.

Aja. En jävla bra gala lär det bli hursomhelst.
 
Chandler är en krigare men Tony kan man säkert slita loss huvudet på och han fortsätter slåss. Jag better inte men antar att Chandler är hyfsat stor favorit? Tony verkar dock ha börjat om från början av det man hört honom säga så tror man kan få se gamla Tony igen.

Sjukt om Oliviera och Chandler vinner och de kör en repris. Vakant bälte Oliviera vs Chandler en gång till! Där isf. Oliviera har 11 vinster i rad och Chandler är 2-2 i UFC. Sjukt när jag kollade upp det och det står "Oliviera is a former(!) champion" Är ju inte omöjligt eller orimligt att det kan hända. Även om Makachev och Dariush såklart är med där. Och nej jag orkar inte höra om Conor, skiter i hur mycket folk och pengar han drar, han är så totalt ovärd en titelmatch nu att jag blir sur bara av tanken.

Aja. En jävla bra gala lär det bli hursomhelst.
Conor - Gaethje för titeln i höst, mark my words 😂
 

Rootbjörn

Panerai
2-Faktor
Trist att se Tony förlora..
Tyckte han gjorde det bra i första ronden.

Tråkigast att se va Rose fighten…. Herregud så dålig ( jag som verkligen håller på Rose)

Sista fighten va bra med, Olivera är läskigt bra.
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Trist att se Tony förlora..
Tyckte han gjorde det bra i första ronden.

Tråkigast att se va Rose fighten…. Herregud så dålig ( jag som verkligen håller på Rose)

Sista fighten va bra med, Olivera är läskigt bra.

Bra kort rakt igenom förutom Co-Main, var helt sjukt hur dålig den matchen var. Man förstår ju konsekvenserna av att göra misstag men det där var nåt speciellt.

Blev lite orolig över Tony, såg riktigt illa ut det där. Men Chandler imponerade även om han började svinga där ett tag.

Oliviera ser ju ostoppbar ut. Hade varit intressant att se han mot Khabib.
 
Fast hur menar ni när ni tänker att Oliveira är ”läskigt bra” och ”ostoppbar”?

Kan inte minnas någon champ som kontinuerligt varit så illa ute, gång på gång och ändå lyckats vinna. Praktiskt taget knockad mot Chandler, Poirier och nu Gaethje. Millimeter/hundradels sekunder från att förlora alla av dessa. Nog fasiken är han bra men ändå.
 

Rootbjörn

Panerai
2-Faktor
Fast hur menar ni när ni tänker att Oliveira är ”läskigt bra” och ”ostoppbar”?

Kan inte minnas någon champ som kontinuerligt varit så illa ute, gång på gång och ändå lyckats vinna. Praktiskt taget knockad mot Chandler, Poirier och nu Gaethje. Millimeter/hundradels sekunder från att förlora alla av dessa. Nog fasiken är han bra men ändå.
Men något extra har han ju som dem andra inte har? För han förlorar ju Inte?
 
Men något extra har han ju som dem andra inte har? För han förlorar ju Inte?
Absolut. Det jag undrar är vad ni ser som är ”något extra”, det jag i dagsläget ser är marginalerna på sin sida. Och ett nyfunnet hjärta som han tidigare helt saknat. Han känns fortfarande som en skör glaskanon. Och när de väl går utför för dem, och marginalerna inte längre finns där, så blir det jobbigt. Tony var precis likadan under sin 12 fight win streak. Nu är det kämpigare.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Absolut. Det jag undrar är vad ni ser som är ”något extra”, det jag i dagsläget ser är marginalerna på sin sida. Och ett nyfunnet hjärta som han tidigare helt saknat. Han känns fortfarande som en skör glaskanon. Och när de väl går utför för dem, och marginalerna inte längre finns där, så blir det jobbigt. Tony var precis likadan under sin 12 fight win streak. Nu är det kämpigare.
Jag håller med dig, tror inte han blir långvarig champ. Jag gillar dock Oliveira, förmodligen den roligaste champen att titta på just nu.

Hoppas på Oliveira mot Makhachev nu. Visst förtjänar Dariush en fight mot Makhachev, men skulle inte ha något emot att se han möta Chandler, så kan vinnarna möta varandra :)
 

Rootbjörn

Panerai
2-Faktor
Absolut. Det jag undrar är vad ni ser som är ”något extra”, det jag i dagsläget ser är marginalerna på sin sida. Och ett nyfunnet hjärta som han tidigare helt saknat. Han känns fortfarande som en skör glaskanon. Och när de väl går utför för dem, och marginalerna inte längre finns där, så blir det jobbigt. Tony var precis likadan under sin 12 fight win streak. Nu är det kämpigare.
Köper de.
Ja Tony är tyvärr slut som artist.. hoppades han skulle vinna inatt
 

Ronnie_82

Cartier
2-Faktor
Fast hur menar ni när ni tänker att Oliveira är ”läskigt bra” och ”ostoppbar”?

Kan inte minnas någon champ som kontinuerligt varit så illa ute, gång på gång och ändå lyckats vinna. Praktiskt taget knockad mot Chandler, Poirier och nu Gaethje. Millimeter/hundradels sekunder från att förlora alla av dessa. Nog fasiken är han bra men ändå.

Ja taktiken han använder med högt tryck och att inte backa håller ju inte i längden och precis som du säger så har det kunnat gå hur som helst. Men på nåt sätt så har han inte bara överlevt utan avslutat dom tre som slår hårdast i divisionen.

Tror att Makhachev blir ett helt annat pussel.

Conor vs Chandler känns intressant. Stående tror jag Conor tar det men Chandler är så otroligt mkt bättre på backen så hamnar dom där så lär det vara över.
 

Lyfali

Cartier
Jag håller med dig, tror inte han blir långvarig champ. Jag gillar dock Oliveira, förmodligen den roligaste champen att titta på just nu.

Hoppas på Oliveira mot Makhachev nu. Visst förtjänar Dariush en fight mot Makhachev, men skulle inte ha något emot att se han möta Chandler, så kan vinnarna möta varandra :)
Han är inte längre champ. :p
 

BarbaBaba

Patek
2-Faktor
kommande gala har en del på pappret roliga fighter. Ni som kollar via Viasat, är det PPV eller ingår det i abonnemanget?
 
Topp