• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Khamzat missar vikten med 8.5 pounds 🤣

.. och Nate vägrar möta honom nu enligt hans team

stupid-dance.gif
 

Alarik

Audemars
2-Faktor
Riktigt pinsamt och än värre att han själv inte tog det på allvar.
Hoppades innerligt på att få se Nate överraska omvärlden och nöta ner honom.
 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Det här funkar för mig. Från kimura.

Kevin Holland: Tar endast matchen på vissa villkor​

Holland – som var inbokad för en match mot Danial Rodriguez – kan tänka sig att möta Chimaev. Dock endast om det blir en huvudmatch och över fem ronder.

New fight terms. I’m only taking the fight if it’s main event and it’s five rounds. Other than that, I’m not fighting.
Enligt Helwani siktar UFC på följande matcher.

This is what the UFC wants: Diaz x Ferguson Holland x Chimaev Li x Rodriguez Some are in. Some aren’t. One of the most complex last-minute undertakings in recent history.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Haha, Dana… Om en läkare stoppar cutten 7,5lbs bort så är man inte ens nära, så då spelar det väl ingen roll, helt Khamzats fel ändå liksom 😁
Jo absolut, men i slutändan handlar (nästan) allt om pengar och vinner Khamzat spektakulärt inatt lär han väl få gå titelfight direkt ändå, även om jag personligen tycker han borde bli straffad.

Dana verkade iallafall inte särskilt sur i livestreamen igår
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Om han inte klipper Chimaev tidigt kommer det här bli väldigt ensidigt. Han har ju haft stora problem med brottare tidigare.

Men credd till han för acceptera.

Har oerhört svårt att se hur Holland ska gå vinnande ur detta … och det är just det som gör att min respekt gick upp.

Strategiskt är det nog inte så klokt. Han har ju ett par vinster nu sen torsken mot Vettori och Brunson och är ”på väg upp”. Ett rejält kok stryk mot Khamzat gör nog inte direkt att han får fler huvudmatcher utan snarare att han sorteras bort. Men han är villig att ta den risken. Pengar spelar säkert roll men oavsett. Älskar inställningen.


Sen hejar jag ändå på Chimaev. (Och Anton såklart). Hoppas faktiskt dessutom att Nate klipper Tony. Nate är en sån innåthelvetisk krigare. Han förtjänar en vinst.
 
Jo absolut, men i slutändan handlar (nästan) allt om pengar och vinner Khamzat spektakulärt inatt lär han väl få gå titelfight direkt ändå, även om jag personligen tycker han borde bli straffad.

Dana verkade iallafall inte särskilt sur i livestreamen igår
Haha! Nej, det är det jag menar. När det kommer till fighters som genererar hype och pengar så får de göra exakt vad som helst för Dana och han hittar på alla möjliga ursäkter och spelar ner omständigheter 😁 Lex Picogram. Sen har du de som blir cuttade efter en förlust för att de slåss för tråkigt (Jon Madsen) eller en olämplig post på sociala medier (Torres & Manawaroa). Medan du har 0-9 Sam Alvey kvar (vilket är märkligt eftersom jag inte ser alls vad han genererar för organisationen)😂
 

azcii

Patek
2-Faktor
Nu får de ge Khamzat ett riktigt motstånd nästa fight. För enkelt.

Om han ska fortsätta på 170 vill jag se han mot Colby, eller rematch mot Burns.. annars får han gå upp och möta typ Whittaker eller Costa

Han borde inte bli belönad med en titelfight direkt efter att ha missat vikten.
 

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Nu får de ge Khamzat ett riktigt motstånd nästa fight. För enkelt.

Om han ska fortsätta på 170 vill jag se han mot Colby, eller rematch mot Burns.. annars får han gå upp och möta typ Whittaker eller Costa

Han borde inte bli belönad med en titelfight direkt efter att ha missat vikten.

Räknar med titelfight ärligt talat. Dana bryr sig om vad som säljer. Nu när det är ännu mer fokus på honom så kommer Dana antagligen maxa ur det.

Hoppas innerligt att Khamzat får avsluta Colby.
 
Topp