• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Jag brukar spela när odds eller tillfälle ges! Men oftast bara för att hedga mot mitt hjärta 😁 Dvs spelar på fighters som jag hatar ifall de skulle vinna så känns det åtminstone lite bättre 😁 Förlorade några tusenlappar på Adesanya och Usman men det var värt varenda öre 🥰

Snyggt med 3rd round Romero där! Damon Jackson måste varit riktigt jobbig så usel som han ändå är egentligen 😂
Ja Jackson gjorde ont, nu när jag blickar tillbaka känner jag att summan var övermod den min sida 😂

Numrerade galor fört var ju fullmatade med stora matcher, nu känns det som om en eller två är ”intressanta”.
UFC is dying. Peakade här:

ufc-hot-dog-brander_pi1772000_ff_1772433_xl.jpg

Såg Vera vs Sandhagen nu på morgonen. Antar att dom flesta här ser på Viaplay. Fanns bara svenska kommentatorer och gick inte ändra. Nån som varit med om det?

Samma för mig.. hoppas att det var en engångsföreteelse
Jag kontaktade support som sa att om 5-10 min ska det finnas engelska. Jag hoppas också att det är en engångsföreteelse. Påpekade att om två veckor när det är en större gala bör det ju vara original och om man nu vill höra svenska bör det vara ett val och inte ett måste.

Hur kunde det ens bli ett split mellan Vera vs Sandhagen? Sandhagen var ju dominant. Tog I mina ögon alla ronder lätt.

Tillbaka
Topp