Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Khabib time!Rolig kille den här Khabib, tror fan att han kommer vinna. Spännande.
Tackar!
Precis vad jag sökte.
Kommer ni på fler matcher så fyll gärna på...
Han kommer vinna!Rolig kille den här Khabib, tror fan att han kommer vinna. Spännande.
Rolig kille den här Khabib, tror fan att han kommer vinna. Spännande.
Walla walla han e fett roligt!!
Gillar både honom och Tony, vill inte se någon av de förlora.Han kommer vinna!
Han är Ryssland's stjärna
Vilka är with khabib ?![]()
Ganska exakt så. Foan....Alla vi här inne när vi fick höra de dystra nyheterna idag.....
Gillar både honom och Tony, vill inte se någon av de förlora.
Alla vi här inne när vi fick höra de dystra nyheterna idag.....
Trodde det var tredje gången gilltGanska exakt så. Foan....
Va ju bombsäker på en drawNu slipper du se nån av dom förlora![]()
Man vet aldrig, jag hejade stenhårt på Tony, tycker att hans senaste matcher vart otroliga. Han verkar även haft en bra utveckling sen tuf tiden.Va ju bombsäker på en draw![]()
Mystic Mac pridikted dis tingTrodde det var tredje gången gilltmen icke
Ska jag gissa säger jag ingen... Tror Tony vill ha cash, har redan tackat nej till MJ pga för lite betaltVem tror vi att ersätter Khabib då?
Jag hoppas verkligen att UFC inte flyttar på Lando, vill verkligen se David möta honom.Mystic Mac pridikted dis ting
Som svar på ersättare @INSANE:
Ferg nekade tydligen MJ, hade gärna sett LanGOAT knocka honom i en rematch men Ferg lär inte våga riskera något tror jag.
Man vet aldrig, jag hejade stenhårt på Tony, tycker att hans senaste matcher vart otroliga. Han verkar även haft en bra utveckling sen tuf tiden.
Som sagt, gillar båda två ... Och gillar även Conor, OCH Nate... sjuk division det där ..Mystic Mac pridikted dis ting
Som svar på ersättare @INSANE:
Ferg nekade tydligen MJ, hade gärna sett LanGOAT knocka honom i en rematch men Ferg lär inte våga riskera något tror jag.
Conor VS Tony det blir grym när de väl slåss. Tony känns väldigt komplett i sin stil.Som sagt, gillar båda två ... Och gillar även Conor, OCH Nate... sjuk division det där ..
Men man kan nog vara rätt säker på att Conor - Khabib aldrig kommer bli av nu när han fick ställa in ännu en fight..
Bisping - GSP tar ju av udden av den där fighten. Tycker det är så jävla synd vad som blivit med MW-divisionen sedan Bisping blev champ. Romero med 9-0 i UFC och vunnit över Jacare, Machida, Weidman. Jacare som är 7-1 med split mot Romero. Sedan har vi Geggan och Weidman som också är killers men Hendo och GSP hoppar före samtliga i kön och de får förstöra sina titelchanser mot varandra. Finns ingen rim och reson längre.Aja ..... Bara att blicka fram mot nästa fight jag verkligen ser fram emot
![]()
Japp, vi kommer nog få se mer av det där framöver i ännu fler divisioner. Förstår att Bisping vill casha in, så blir inte direkt sur på honom, jag hade gjort samma sak. Men att UFC är med på det visar bara var sporten och organisationen är på väg.Bisping - GSP tar ju av udden av den där fighten. Tycker det är så jävla synd vad som blivit med MW-divisionen sedan Bisping blev champ. Romero med 9-0 i UFC och vunnit över Jacare, Machida, Weidman. Jacare som är 7-1 med split mot Romero. Sedan har vi Geggan och Weidman som också är killers men Hendo och GSP hoppar före samtliga i kön och de får förstöra sina titelchanser mot varandra. Finns ingen rim och reson längre.
Men hur som helst ser jag verkligen fram emot själva fighten mellan Weidman och MousasiBisping - GSP tar ju av udden av den där fighten. Tycker det är så jävla synd vad som blivit med MW-divisionen sedan Bisping blev champ. Romero med 9-0 i UFC och vunnit över Jacare, Machida, Weidman. Jacare som är 7-1 med split mot Romero. Sedan har vi Geggan och Weidman som också är killers men Hendo och GSP hoppar före samtliga i kön och de får förstöra sina titelchanser mot varandra. Finns ingen rim och reson längre.
.. och då var det bekräftatSka jag gissa säger jag ingen... Tror Tony vill ha cash, har redan tackat nej till MJ pga för lite betalt
Absolut! Butthurt Musse är inte att leka med, när han är on så är han on. Blir Musse defensiv, avvaktande och slö så blir det nog jobbigt för honom, Weidman på dec i sådana fal.Men hur som helst ser jag verkligen fram emot fighten mellan Weidman och MousasiWeidman är hans första riktigt stora test på länge, även om han har två raka förluster..