Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas det går bra. Tyvärr 3 tentor nästa vecka så blir en tidig kväll för mig.Nu hejar vi på Teymur!! David är en grymt sympatisk och trevlig kille med bra mentalt game!
Vilka är vakna inatt?
Var vaken och såg galan, starkt av David. Kul att han vann sin bonus också.Nu hejar vi på Teymur!! David är en grymt sympatisk och trevlig kille med bra mentalt game!
Vilka är vakna inatt?
Bektic - Elkins var så jävla stört. Tråkigt på sätt och vis men jävlar vilken comeback. Alcantara lika så.
Woodley vann rättvist. Wonderboy gör återigen inte ett skit och visar återigen på allt som är fel med poängsystemet i UFC.
Agreed. Misstänkte att så skulle vara fallet när det blev klart för en rematch.Jag kan inte påminna mig själv att jag sett en mer långdragen och tråkig fight som var mellan Woodley - Thompson II.
Handdiska i tre timmar skulle ha varit roligare.
Precis... Tycker också Woodley "vann fighten", han gjorde åtminstone lite skada på sin motståndare. Om vi nu MÅSTE ha ett poängsystem, skulle jag poängsätta det såhär:Bektic - Elkins var så jävla stört. Tråkigt på sätt och vis men jävlar vilken comeback. Alcantara lika så.
Woodley vann rättvist. Wonderboy gör återigen inte ett skit och visar återigen på allt som är fel med poängsystemet i UFC.
Sanningens ord, min vän. Egentligen kan man tycka att är 4:e 10-9 Wonderboy så är 5:e 10-8 för Woodley. Helt absurt egentligen att första och andra ronden oftast likställs med vad som hände i den sista.Precis... Tycker också Woodley "vann fighten", han gjorde åtminstone lite skada på sin motståndare. Om vi nu MÅSTE ha ett poängsystem, skulle jag poängsätta det såhär:
1. 10-10
2. 10-10
3. 10-9 Woodley
4. 10-9 Wonderboy (knappt)
5. 10-9 Woodley
Vägrar ge de två första ronderna till någon av de.
De flesta är så butthurt över att Woodley vann igen och skriker "robbery". Jag menar, hur skulle det se ut om Wonderboy blev champ när han knappt gjorde någon skada öht och höll på att bli knockad i sista ronden. Nej du, för att vinna bältet måste du fan övertyga, inte se sämre ut än din motståndare.Sanningens ord, min vän. Egentligen kan man tycka att är 4:e 10-9 Wonderboy så är 5:e 10-8 för Woodley. Helt absurt egentligen att första och andra ronden oftast likställs med vad som hände i den sista.
Jag skulle vilja säga att han gjorde absolut ingen skada öht, precis som i förra matchen. Han landade en head kick och det var hans enda strike som hade som helst effekt på matchen (Han råkade nog snudda Woodleys öga i första eller andra ronder också så det blev en liten lätt svullnad).De flesta är så butthurt över att Woodley vann igen och skriker "robbery". Jag menar, hur skulle det se ut om Wonderboy blev champ när han knappt gjorde någon skada öht och höll på att bli knockad i sista ronden. Nej du, för att vinna bältet måste du fan övertyga, inte se sämre ut än din motståndare.
Spot on. Håller med om allting till 100%.Jag skulle vilja säga att han gjorde absolut ingen skada öht, precis som i förra matchen. Han landade en head kick och det var hans enda strike som hade som helst effekt på matchen (Han råkade nog snudda Woodleys öga i första eller andra ronder också så det blev en liten lätt svullnad).
Det var trevligt att Dominick Cruz var med och kommenterade denna gången och balanserade upp Rogan när han hade Wonderboys kulor i munnen och istället lyfte fram de aspekter som Woodley gjorde bra som Rogan blir totalt blind för. Detta var tydligt i förra matchen och det var tillfredsställande när Woodley lyckades knocka Wonderboy halvt medvetslös, ståendes precis när Rogan just sagt att Woodley är idiotisk som står och har en stand-up battle med "the greatest striker ever".
Tror många fans blir blinda av Rogans skitsnack många gånger, mer DC till folket, analytisk och bra som vanligt.
David är en grym kille och värd vinsten!Teymurbrothers !.... vår Nya stjärnor
Bjöd på galans match och en superviktig vinst.
Nu välkomnar vi honom till finrummet
![]()
UFC211 är inte fy skam..
- Titelmatch i tungvikt: (C) Stipe Miocic vs. #4 Junior Dos Santos
- Titelmatch i kvinnlig stråvikt: (C) Joanna Jedrzejczyk vs. #3 Jessica Andrade
- Tungvikt: Jarjis Danho vs. Dmitry Poberezhets
- Fjädervikt: Enrique Barzola och Gabriel Benitez
- Weltervikt: #3 Demian Maia vs. #6 Jorge Masvidal
- Lättvikt: #3 Eddie Alvarez vs. #10 Dustin Poirier
- Flugvikt: #2 Henry Cejudo vs. #5 Sergio Pettis
- Mellanvikt: #11 Krzysztof Jotko vs. David Branch
- Fjädervikt: #2 Frankie Edgar vs. #9 Yair Rodriguez
Jedrzejczyk Är riktigt grym tycker jag. Fantastisk teknik i det stående, hon plockar isär folk.Nu kommer jag väl låta som en mansgris, men jag är ytterst sällan exhalterad över kvinnliga matcher, förutom när Cyborg ska upp och mosa någon.
Anabola någon?Nu kommer jag väl låta som en mansgris, men jag är ytterst sällan exhalterad över kvinnliga matcher, förutom när Cyborg ska upp och mosa någon.
Så är det ju, såklart. Men nu när USADA och diverse andra aktörer är inblandade med hårda kontroller, så är det få som kan hålla sig undan.Anabola någon?
Jovisst, hon är duktig, men det är ändå någonting som inte är tilltalande. Sedan är hennes division så jävla tunn, inga direkta utmaningar där, ungefär samma situation för Demetrious Johnson.Jedrzejczyk Är riktigt grym tycker jag. Fantastisk teknik i det stående, hon plockar isär folk.
Så är det ju, såklart. Men nu när USADA och diverse andra aktörer är inblandade med hårda kontroller, så är det få som kan hålla sig undan.
Jovisst, hon är duktig, men det är ändå någonting som inte är tilltalande. Sedan är hennes division så jävla tunn, inga direkta utmaningar där, ungefär samma situation för Demetrious Johnson.
Min "respekt" förlorar i samma veva som något upptäcks. Det är knappast att killen inte vetat om vad han proppat i sig för skit.Fusk eller ej om man nu väljer att kalla det så, så måste man respektera Vitor.
Killen har krigat mot den absoluta världseliten i över 20 år, detta i en sport som säkerligen haft den mest påtagliga utvecklingskurvan av alla sporter senaste 20 åren. Han var Champ för 13 år sedan och var millimeter från att bli det igen 8 år senare mot kanske den bästa någonsin i sporten, i en viktklass över sin egen. Likaså kom han tillbaka och vann sig fram till en titelfight igen, 3 år efter det.
Hatten av från mig i alla fall, sann legend.
Du är medveten hur han såg ut som 19-åring va? Han har gått på hästkött sedan barnsben och det hörde till back in the day. Men men, det är som det är. War VitorMin "respekt" förlorar i samma veva som något upptäcks. Det är knappast att killen inte vetat om vad han proppat i sig för skit.
Det är bara att kolla på före- och efter bilder.