Laddar...
Nymans Ur 1851

Payson

UFC

Diskussion i 'Lifestyle' startad av K-S, 24 januari 2015.

1. snoozarn

snoozarn AT-AT driver

Från:
    Stockholm
    Slut sen länge om du frågar mig..

cheesebrickz gillar detta.
  2. Richispice

Richispice X-Wing Pilot

Mmm, det känns trist, det var ju sååå grymt under första UFC-eventet i Glöoben. Vilket jävla drag.

3. joca

joca X-Wing Pilot

Från:
    Stockholm
    Helt slut imo.

4. K-S
    Trådstartare

K-S X-Wing Pilot

Negativa ni är. Slut? Vi får se. Jag tror han knockar Glover. Alex har haft lite strul med det mentala men har kommit igång betydligt bättre med den biten.
    Inte så konstigt med tanke på att han egentligen slog Jones. Han fick bäras ut från ringen.

5. Mansory

Mansory Rebel soldier

Om AG inte tar sig förbi Glover, så tror jag det är slutet. Han ska alldeles snart även bli farsa, vem vet hur det kommer påverka honom.

6. Lyfali

Lyfali Stormtrooper

Från:
    Västervik
    Skulle säga att det är All-star campet som varit skit för honom fram tills nu när han fått riktigt folk att träna med, innan var det ju bara han i princip som var av den kalibern där, man kan komma långt på talang vilket han har men man måste köra hard work också och det betyder även att man måste träna med jämnbördiga eller bättre, och det har han inte kunnat gjort förens illir börja då han kunde träna brottning och nu med Manuwa (ursäkta stavningen om den är fel)..

Tror att Gustavsson kan göra comeback, men han måste vilja det mer än att jaga och slappa.

7. Richispice

Richispice X-Wing Pilot

Jag hoppas ju såklart att du har rätt!

K-S gillar detta.
  8. Ruskprick

Ruskprick Y-Wing pilot

Bokat och klart! För er som är med i Fight Club är det bara att hämta promo code, finns nog möjlighet att handla imorgon också om man var med i något nyhetsbrev.
    "Riktiga" släppet är på fredag!

9. INSANE

INSANE Stormtrooper

Vill man köpa biljetter redan imorgon efter 10 på förmiddagen så är koden STOCKHOLM
    IMG_1752.PNG

Notorious Niklas, willbur och Ruskprick gillar detta.
  10. Mansory

Mansory Rebel soldier

Vilka här har tänkt köpa biljetter? Tror inte det kommer sälja slut denna gång, tyvärr. Jag planerar i alla fall att köpa biljett. Har försökt söka runt på AXS och andra sidor, men hittar inga biljettpriser.

willbur gillar detta.
  11. INSANE

INSANE Stormtrooper

Mansory gillar detta.
  12. viktorm

viktorm Rebel soldier

Från:
    Stockholm
  13. B1884

B1884 Tie Fighter pilot

Från:
    Göteborg
    Slog till på biljetter i prisklassen 1.1k
    De såg ut att vara bra! :)

Nu är det bara att börja tagga.... Lika nervös varje gång

Guillbert gillar detta.
  14. INSANE

INSANE Stormtrooper

Jag köpte biljetter för 1100 kr.

15. willbur

willbur X-Wing Pilot

Från:
    Stockholm
    Vart har ni köpt biljetterna? Har loggat in på axs men kommer ändå inte åt dem. Kan någon länka? Tack på förhand.

16. B1884

B1884 Tie Fighter pilot

Från:
    Göteborg
    willbur gillar detta.
  17. BarbaBaba

BarbaBaba AT-ST driver

Från:
    Stockholm
    Givet att man backar AG. Men som sagts tidigare, om han inte övertygar nu är det nog över för hans del. Det finns en massa fighters som är riktigt bra men aldrig når hela vägen, för dom har inte det där lilla extra som krävs. Ett bra knock out slag eller ett överjävligt submition grepp. Tyvärr placerar jag AG i den kategorin, as bra men ingen mästare.

18. Mansory

Mansory Rebel soldier

Köpte också 1100:-biljetter, vet ej hur pass bra dessa är, men hoppas dom duger.

19. azcii

azcii X-Wing Pilot

Från:
    City 17
    Orkar fan inte vara uppe, får bli titta imorgon.

20. Lyfali

Lyfali Stormtrooper

Från:
    Västervik
    Hur kan du inte orka med Cummins snorbroms!? det är den finaste Magnum P.I kopian jag sett!

azcii gillar detta.
  21. azcii

azcii X-Wing Pilot

Från:
    City 17
    Jahapp, det var det.

Skönt att Mousasi vann iaf, rätt åt Chris. kommentar från en snubbe på plats.

this will probably get lost in comments, but i'm cage side. when he thought the knee was illegal, he claimed he couldn't continue to try and get the victory. when ref informed him it was legal, he started saying he was fine. however, iut would be irresonsible for doctors to not take him at his initial word. totally chris' faultfor trying to cheat and get an easy win. serra and longo were even yelling from cage side "stay down, it was illegal"

snoozarn och Coffetoledo gillar detta.
  22. snoozarn

snoozarn AT-AT driver

Från:
    Stockholm
    Mhm, man märkte direkt att han försökte fula sig. Mousasi vann ännu mer respekt, gillar han mer & mer.

azcii gillar detta.
  23. azcii

azcii X-Wing Pilot

Från:
    City 17
    Riktig kung Mousasi.

Tydligen trodde Weidman att det var februari när läkarna fråga honom. Helt rätt att bryta i så fall.

24. K-S
    Trådstartare

K-S X-Wing Pilot

DC fick de att se ganska enkelt ut och åt ett otäckt knä.

25. Mansory

Mansory Rebel soldier

Jag hade höga förväntningar inför denna gala, tyvärr, överlag, en blek gala. Slöpligt för Mousasi, även om det räknas som en vinst för papper, så är den inte en lika "stark" vinst.

snoozarn och K-S gillar detta.
  26. snoozarn

snoozarn AT-AT driver

Från:
    Stockholm
  27. B1884

B1884 Tie Fighter pilot

Från:
    Göteborg
  28. snoozarn

snoozarn AT-AT driver

Från:
    Stockholm
    Enkel paycheck inför "pensionen".. Nåväl, tråkigt. :)

azcii och B1884 gillar detta.
  29. Lyfali

Lyfali Stormtrooper

Från:
    Västervik
    Ja Daniel Cormier är divisionens bästa brottare enligt pappret, och enligt vad han har visat inte bara i octagonen men också i olympiska spelen osv.

Men glöm inte bort hur sönder brottad han vart av Jon Jones =).

30. azcii

azcii X-Wing Pilot

Från:
    City 17
    Säger mer om Jones än Cormier. Sen tror jag Cormier skulle vinna mot Jones i en ren brottningsmatch, lite annorlunda att köra en MMA fight. Man får också tänka på att Cormier inte är särskilt rädd för att bli nertagen av sina motståndare, han vet att de inte kan hålla honom på marken ändå. "Till och med" Rumble fick ner honom två gånger.

Med det sagt - hoppas Jones kommer tillbaka och håller sig ren nu. Sporten har saknat the GOAT för länge. Hoppas han tar titeln och sedan ger sig på HW bältet, tror faktiskt han skulle kunna ta det.