• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Måste ändå säga att Floyd överraskade lite, tycker han hanterade hela presskonferensen bra.
Jag tyckte tvärtom att han såg ängslig ut och som vanligt handlade det mesta av hans snack om pengar, pengar, pengar. Men det går väl hem i USA.

Följer man kvinnomisshandlaren på sociala medier är det uppenbart något allvarligt fel med karln.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Jag tyckte tvärtom att han såg ängslig ut och som vanligt handlade det mesta av hans snack om pengar, pengar, pengar. Men det går väl hem i USA.

Följer man kvinnomisshandlaren på sociala medier är det uppenbart något allvarligt fel med karln.
Var ju inte direkt oväntat att 90% av hans snack skulle handla om pengar :D Tycker bara att han hanterade det bra med tanke på att han stod mot (kanske) den bästa trashtalkern idag. Oftast brukar McGregors motståndare inte ha något att komma med, förväntade mig att han skulle köra över honom fullständigt.

Har sagt det förr - ger Conor i princip 3% chans att vinna fighten, men fan vad jag hoppas han knockar Mayweather.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Var ju inte direkt oväntat att 90% av hans snack skulle handla om pengar :D Tycker bara att han hanterade det bra med tanke på att han stod mot (kanske) den bästa trashtalkern idag. Oftast brukar McGregors motståndare inte ha något att komma med, förväntade mig att han skulle köra över honom fullständigt. Har sagt det förr - ger Conor i princip 3% chans att vinna fighten, men fan vad jag hoppas han knockar Mayweather.
En sak är iaf säker: Båda skrattar hela vägen till banken :D

Hörde något om $99 för pay per view i USA.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Conor vann tveklöst igår, 10-8.

Vilken clownshow asså :greedy::hilarious:

bwdtd2ic899z.jpg
 

puffen

Cartier
Tycker Floyd var den enda som sa något vettigt.
När han påpekade att han har varit på toppen i 21 år och samt att Conor snackar om vilken krigare han är hit och dit men klappa matta mot Diaz :D
Men sen är jag en större fan av Floyd så kanske inte är så objektiv :D
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Jag hoppas att Connor börjar psyka Floyd genom att säga att hans mamma måste skämmas över att han bedrar sin fru med massor horor. Att hans barn måste skämmas över hur han är mot deras mamma osv.
 

puffen

Cartier
Nånting måste han göra för han lyckas inte krypa under skinnet på Floyd. Snarare tvärtom :wideyed:
Jag hoppas att Connor börjar psyka Floyd genom att säga att hans mamma måste skämmas över att han bedrar sin fru med massor horor. Att hans barn måste skämmas över hur han är mot deras mamma osv.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Jag hoppas att Connor börjar psyka Floyd genom att säga att hans mamma måste skämmas över att han bedrar sin fru med massor horor. Att hans barn måste skämmas över hur han är mot deras mamma osv.
Skjuter sig själv i foten med tanke på att det ryktas om att han själv bedragit sin fru med strippor :p
 

puffen

Cartier
Märktes att Conor störde sig på att han kastade sedlar på honom igår, aldrig sett någon tugga tuggummi så fort

Conor var svag igår, hoppas han tänder till ikväll.
Vill nästan tro att Floyd är alldeles för rutinerad för att påverkas av folks skitsnack. Som han sa själv, 21 år i toppen och det är många som varit emot honom dessa år.
 

wox

Omega
han gjorde narr av conors "billiga" klocka och påpekade att hans egen kostade 1.3 miljoner dollar. vad bär dom för klockor tro?
 
han gjorde narr av conors "billiga" klocka och påpekade att hans egen kostade 1.3 miljoner dollar. vad bär dom för klockor tro?
Conor har en hel-isad AP RO, en rosé och en gulguld DD, en yachtmaster i gulguld, två skydweller, en TT och en helguld Patek samt en Frank Muller.

Första klockan man såg på honom när han entrade MMA-världen var faktiskt en Diesel :hilarious::hilarious::hilarious:
1450546072045
 
Conor fanboy much? :D
;) Sjuk koll du har!
Skall bli riktigt kul att se honom möta Floyd, jag sätter både förhoppningar och pengar på Conor men är väl medveten om att han har en väldigt liten chans.

Haha, är säkerligen den största nuthuggern sedan någonsin! Har stenkoll på varenda klädesplagg han äger nästan också :D:hilarious:

(Förhoppningsvis) Jones vs cormier i helgen ! Vad tror ni?
Säger precis som Ruskprick! Jag kan nog ändå trösta mig med att om Jones vinner så måste det bli Jones - Alex 2 och då tror jag fan Alex kan vinna om inte Jones har gjort stora framsteg sedan OSP och imponerar alldeles för mycket mot DC.
 
Topp