Tror fan Jones tar det.Pressern live nu![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror fan Jones tar det.Pressern live nu![]()
Jones är GOATTror fan Jones tar det.
En get?Jones är GOAT
Haha ja precis, en ful get!En get?
"Apparently Cuck Thomas verified that Jones hid from USADA under the ring at Jacksons mma. He verified this story on his podcast about 6 months ago. Seeing how strongly Jones reacted to accusations of PED use from Cormier, its no surprise that he would shut down a cuck like Thomas"Någon som förresten fattade detta?
https://streamable.com/ekibm
Varför ogillar han Luke? Har fått intrycket att Luke typ är den som typ försvarat Jones konstant under tiden han varit borta..
Där ser man hahahaha"Apparently Cuck Thomas verified that Jones hid from USADA under the ring at Jacksons mma. He verified this story on his podcast about 6 months ago. Seeing how strongly Jones reacted to accusations of PED use from Cormier, its no surprise that he would shut down a cuck like Thomas"
En teori![]()
Fullt rimligt tippDaniel Cormier vs. Jon Jones = Domslut, Jones.
Tyron Woodley vs. Demian Maia = TKO/KO, Woodley.
Cristiane Justino vs. Tonya Evinger = TKO/KO, Cyborg.
Robbie Lawler vs. Donald Cerrone = TKO/KO, Lawler.
Jimi Manuwa vs. Volkan Oezdemir = TKO/KO, Manuwa.
Då blir jag förvånad!Jones knockar Cormier i tredje (knä).
Cowboy skrällar mot Lawler.
Sjukt event ikväll gott folk, UFC 214, Jones vs Cormier!
Jones vinner i första eller andra rundan på knockout![]()
Exakt min tanke, har väldigt svårt att se honom knocka Cormier. Submission kanske, med tanke på att han jobbat jävligt mycket på sin BJJJones har inte avslutat någon legit med slag på över 6 år.
Jag är rädd för det. Att DC blir för slarvig i sin brottning och genom att grisa på ren vilja säljer sig. Jag tänker lite Cain - Werdum.Exakt min tanke, har väldigt svårt att se honom knocka Cormier. Submission kanske, med tanke på att han jobbat jävligt mycket på sin BJJ
Man får ju ge jones att han var ödemjuk efter vinst men endå gjorde som han sade och fick Daniel att tjuta som en hund =D
Man kan inte låta bli att tycka synd om honom.. han lever verkligen för det där
Vissa tjuter som hundar när de torskar fighter, andra när de torskar för dopning..Man får ju ge jones att han var ödemjuk efter vinst men endå gjorde som han sade och fick Daniel att tjuta som en hund =D
Det förändrar inte faktum, att Jones åt upp Cormier denna gång (Enligt min vetskap) Odopad.Vissa tjuter som hundar när de torskar fighter, andra när de torskar för dopning..![]()
Han åt upp Cormier förra fighten också. Jones levde inte direkt farligt någon gång då heller. Utklassning båda gånger enligt mig.Det förändrar inte faktum, att Jones åt upp Cormier denna gång (Enligt min vetskap) Odopad.
You called it ! Trodde själv verkligen inte på knockStort Grattis till den riktiga mästaren, Jones!![]()
Jag trodde i den 3:e ronden, han har längtat efter detta. Talang är inget man förlorar under ett eller två år. Han är född för denna sportenYou called it ! Trodde själv verkligen inte på knock