• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Han åt upp Cormier förra fighten också. Jones levde inte direkt farligt någon gång då heller. Utklassning båda gånger enligt mig.

Enda gången Jones levt farligt är efter rond 2 mot Gustafsson, och eventuellt mot Vitor
Nae Cormier fick la in ett par träffar och jag tror faktist jones vart lite surpriesd på Cormiers slag denna gång. Men något större hot vet ifan, klart Cormier kunde ha däckat jones med en bra träff men.

Nae Cormier fick la in ett par träffar och jag tror faktist jones vart lite surpriesd på Cormiers slag denna gång. Men något större hot vet ifan, klart Cormier kunde ha däckat jones med en bra träff men.
Ingen däckar Jones verkar det som.. Fast det sa man iofs om Cormier också inför denna fight

Jävligt surt att DC förlorade.

All cred åt Jones, har var riktigt bra!
Men en gång fuskare alltid fuskare i mina ögon.

Nu hoppas jag på Jones vs Gustafsson 2.

Volkan mördar honom. Volkan är goat.
Läste precis denna konspirationsteori :D

Ok hear me out. Volkan is a time traveler essentially doing a speed run of the division in order to prevent some disaster that would have occurred if JJ held the belt at some point in the future. When he says i dont have time....he literally means it, like guys if i dont win the title from jones he ends up being elected president and gets kicked out of office for snorting sandblasting russian hookers. Thats why we know like nothing about him and he has had such a rise in such a short time. Please discourse.

Läste precis denna konspirationsteori :D

Ok hear me out. Volkan is a time traveler essentially doing a speed run of the division in order to prevent some disaster that would have occurred if JJ held the belt at some point in the future. When he says i dont have time....he literally means it, like guys if i dont win the title from jones he ends up being elected president and gets kicked out of office for snorting sandblasting russian hookers. Thats why we know like nothing about him and he has had such a rise in such a short time. Please discourse.
Hahaha! Garvade högt irl! :hilarious:

Tycker Tyron delvis har rätt, men han är en tråkig fighter ibland och borde söka efter fler avslut m.m. Men han är en grym athlet oavsett, vill inte att det ska bli som med GSP att varenda försvar ska vara 5 ronders. Avsluta fighten istället om möjlighet finns.
Från senaste JRE.

Tycker Tyron delvis har rätt, men han är en tråkig fighter ibland och borde söka efter fler avslut m.m. Men han är en grym athlet oavsett, vill inte att det ska bli som med GSP att varenda försvar ska vara 5 ronders. Avsluta fighten istället om möjlighet finns.
Från senaste JRE.

Det är ju givet att Dana inte kommer be om ursäkt dock. T-Wood kommer få krypa till korset och suga Danas pung för sitt utspel :wtf:

Tråkig nyhet att vakna upp till. Att inte snubben kan skärpa till sig.
Han har förstört Daniel Cormiers legacy, sitt egna legacy. Man kan inte låta bli att tänka att han alltid varit dopad...

Tråkig nyhet att vakna upp till. Att inte snubben kan skärpa till sig.
Han har förstört Daniel Cormiers legacy, sitt egna legacy. Man kan inte låta bli att tänka att han alltid varit dopad...
Det har han med 99% varit. Minns att jag läste massa artiklar way back typ precis efter han mötte Gustafsson, att hans T/E ratio innan hans fighter var helt ologiska för en man i 20 års åldern .

... sen är det ju massa annat också, hans historia med droger och lögner, historien om han gömde sig under ringen när USADA besökte hans gym osv osv... Det mesta talar för att han varit dopad större delen av sin karriär

Inte så länge de kan tjäna pengar på honom.. De kanske kör en "Battle of the Roiders - Brock vs Jones"
Mjo iofs, money talks. Haha, det var ju redan på G, så.. Varför inte?

Det har han med 99% varit. Minns att jag läste massa artiklar way back typ precis efter han mötte Gustafsson, att hans T/E ratio innan hans fighter var helt ologiska för en man i 20 års åldern .

Minns det också. Hade han inte extremt lågt testo? Typ 100ng/dl eller något liknande absurt.

Tillbaka
Topp