Kommer inte ihåg, kan ha varit 1986 också.Var det matchen mot Pinklon Thomas?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kommer inte ihåg, kan ha varit 1986 också.Var det matchen mot Pinklon Thomas?
Kommer inte ihåg, kan ha varit 1986 också.
+1 på den, sicken jävla dynga, som en liten bonus vaknade dottern 06:52...Snacka om antiklimax
Jag såg nån match igår där det ligger en kille fastnitad mot golvet o blir helt pucklad av killen som låst honom o sitter ovanpå o bara matar slag...vet i fasen om jag tycker detta är en sport. Fast för en oinvigd som mig kanske det ser värre ut än vad det är?
Jag stod inte långt från buren med kollegorna och vi alla var överens om att han blev skallad...det var tydligen inte så lätt att se vad som hände...adrenalinstinn å alltTänkte mer att det såg ut som en skallning från den vinkeln, fast såg från annan vinkel nyss där man ser att slaget är det som droppar honom.
Jag stod inte långt från buren med kollegorna och vi alla var överens om att han blev skallad...det var tydligen inte så lätt att se vad som hände...adrenalinstinn å allt![]()
Jag stod inte långt från buren med kollegorna och vi alla var överens om att han blev skallad...det var tydligen inte så lätt att se vad som hände...adrenalinstinn å allt![]()
Ja, skitgörat blev gjort. Tyvärr räckte det inte...Hoppas Alex är bättre förbered i dag. Upplever att hypen avtagit runt honom en del. Mycket snack och liten verkstad. Dags att göra skitgörat.
Ja, skitgörat blev gjort. Tyvärr räckte det inte...
Bra match men om han skulle vunnit skulle en offensiv i sista behövt. Han borde inte låtit Comrier vakna efter knät, men men. Synd.
Bra match men om han skulle vunnit skulle en offensiv i sista behövt. Han borde inte låtit Comrier vakna efter knät, men men. Synd.