Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänkte fan stanna uppe och kolla men internet på vårt 5 + Hotell har en djävla uppkoppling som närmast kan liknas med 56 k modem, knappt jag kan skriva det här!! Givetvis har jag skällt då fanskapen tar betalt för både värdeskåp och nätet som är katastrofInatt/imorgon morgon smäller det.
Mcgregor KO första ronden..![]()
Runt 06 förmodligen läste jag någonstans.När tror ni matchen kan tänkas starta?
Får hoppas att yngsta dottern väcker mig i tid dåRunt 06 förmodligen läste jag någonstans.
Sinnes. Varför satsade man inte pengar? Haha. Sjukt!!Inatt/imorgon morgon smäller det.
Mcgregor KO första ronden..![]()
Hahaha"Låg vaken hela natten för att se UFC main event. Det hela tog slut på 13 sekunder. Och där låg jag helt otillfredsställd och full av förväntan. Nu vet jag hur vissa tjejer känner sig"
Killes status på Facebook![]()
Äh det fanns fler fighter, Max Holloway levererade och Luke Rockhold ocksåNu i efterhand var det inte värt att vakna upp så tidigt för 13s action :/
Ja men detta var fighten. Om kaxige Connor vann hade man nöjt sig, likaså om Aldo vann för då hade Connor fått på käften. Men 13s? Blev ju ingen match öht..Äh det fanns fler fighter, Max Holloway levererade och Luke Rockhold också![]()
Diaz match var underhållande men vad höll tungviktarna på med i första ronden? Tror det tog 2 minuter innan de nuddade varandra första gångenNate Diaz match inatt var grym, vilket match det var. Dos anjos likaså, satan.