Holm tar detKom på att ingen postat denna
![]()
Vad tror ni?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Holm tar detKom på att ingen postat denna
![]()
Vad tror ni?
Hahahaahahaahah så han fick Sonnen ändåKul! Kan bli ruggigt bra.
![]()
Kul! Kan bli ruggigt bra.
![]()
Har inget emot Gastelum, men gillar som sagt Bisping. Gjorde ont att se det där.Så väntat men oj vad ringd hans klocka blev.
Hade gärna sett Gastelum åka stryk med sina jäkla fasoner på invägningen, lata fetto.
Fast ja, jävligt uselt att nästan missa vikt som middleweight, när man är en welterweight. Han ska aldrig mer slåss som 170 pounderSå väntat men oj vad ringd hans klocka blev.
Hade gärna sett Gastelum åka stryk med sina jäkla fasoner på invägningen, lata fetto.
Att försöka med handdukstricket fick bägaren att rinna över för mig. Patetiskt...Fast ja, jävligt uselt att nästan missa vikt som middleweight, när man är en welterweight. Han ska aldrig mer slåss som 170 pounder
Nu blev man taggadUFC 218 Countdown: Full Episode
Aldo är en bitch! Holloway kör över honomNu blev man taggad
Hoppas på Aldo men tror att Holloway fixar det.
Gillar Overeem, men hoppas på något sätt att Ngannou vinner så man får se Ngannou - Stipe.
Sen #TeamEddie all the way mot Gäychi.
Man får inte underskatta Aldo, tror inte Aldo på decision är omöjligt. Han lär ju iaf inte knocka Holloway.Aldo är en bitch! Holloway kör över honom![]()
Blir fet gala men du glömde nämna Teymur my man!Holloway
Ngannou
Gaethje
Helt rätt, glömde helt.Blir fet gala men du glömde nämna Teymur my man!![]()
13, bästa dagen i mitt liv, nästanAngående Aldo, ända sedan 7(?) sekunders knocken av Connor har han inte varit sig lik, jag tror karriären är över för honom. Holloway kommer att äga oktagonen.
13, bästa dagen i mitt liv, nästan![]()
Börjar bli bättre tycker jag..Väldigt besviken över var UFC 219 (nyårsgalan) står just nu. Inget main event. Och resterande inbokningar är sjukt riskabla att det sker någonting med. Cyborg - Holm och Khabib - Barboza.
Nja. Det kanske är jag som är kräsen - men jag blir inte till mig av att se Emil Weber Meek.Börjar bli bättre tycker jag..
Äääh. Hyfsat bra card. Mkt galor under dec.Nja. Det kanske är jag som är kräsen - men jag blir inte till mig av att se Emil Weber Meek.
Visst. Nattens gala ser väldigt lovande ut. Åtminstone på papper.Äääh. Hyfsat bra card. Mkt galor under dec.