Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror också mellanvikten blir för mycket för GSP. Innan han klippte Bisping syntes det tydligt att han började bli rejält trött. En rond till och jag tror att Bisping hade vunnit.Jag trodde Bisping på förhand. Fel hade jag. Imponerande av GSP, däremot tror jag inte GSP har någonting att hämta i mellanvikten. Motståndare som Rockhold, Weidman, Romero, för att inte tala om Whittaker kommer bli alldeles för mycket. Det känns som om GSP är både för liten i weltervikten och mellanvikten idag.
Hade varit så fett! När sjutton tävlade någon av Diaz bröderna senast föresten?Dana bokar GSP - Nick Diaz 2 för MW-bältet, hela MMA-världen imploderar.
Ni hörde det här först!
McGregor vs Diaz 2 var Nate's senaste iallafall.Hade varit så fett! När sjutton tävlade någon av Diaz bröderna senast föresten?
Haha, alltså...
Frankie och Cruz skadade.
Conor hoppar in i buren i Bellator och går lös på Marc Goddard och någon stackare från kommisionen.
Anderson Silva åker dit för doping igen.
![]()
Läste lite på reddit.. De två hade tydligen en historia..Conor har fått, vad man skulle kunna kalla det, en liten stänk av hybris. Lär bli härliga böter. Intressant att se vad UFC kommer vidtaga för åtgärder.
Den var så nasty. Diego är slut, precis som Pettis. Matt såg inte heller bra ut så jag hoppas han lägger av ändå, avslutar karriären med den där.
Brutal, men ack så vacker! Brown borde tänka på framtiden och lägga av, ja. Tråkigt, han tillhörde den 'utdöende' kategorin av riktiga fighters.Den var så nasty. Diego är slut, precis som Pettis. Matt såg inte heller bra ut så jag hoppas han lägger av ändå, avslutar karriären med den där.
Tror han kör London medSjukt att Bisping är bokad nu igen den 26:e. Vad tror ni, hans sista fight oavsett resultat?
Tror tyvärr han blir golvad av Gastelum tidigt..![]()
Japp, Gastelum är en utav de bästa ståendes i den divisionen. Han va på väg att knocka Weidman innan Weidman tog ner honom på marken, och Weidman är verkligen inte usel ståendes även om det inte är hans starkaste sida.Jag tror inte att Bisping är tillbaka mentalt efter förlusten mot GSP.
Kelvin är väldigt duktig. Fin boxning samt bra brottning.
Kom på att ingen postat denna
![]()
Vad tror ni?
@azcii
Man vågar ju knappt kolla Cyborgs matcher, brutal.
CyborgBorde slåss mot män imo. Inte ens kul o se "henne" misshandla andra kvinnor.
Haha håller med. Hoppas dock på att Holm kan chocka världen. Hon har ändå relativt lågt odds att vinna, 3.5x pengarna.
Enda jag tänker är att Holm inte hade någon chans mot Valentina... Hur ska hon ha chans mot CyborgHolm om någon kanske? Men blir helt klart tufft. Cyborg har nog högre testo än avg Svensk man..
Mjo Lawler mot RDA kan bli ett riktigt war. Tror på RUTHLEEEEEEEEESSSSSSSSSssssss K.O dock![]()
Enda jag tänker är att Holm inte hade någon chans mot Valentina... Hur ska hon ha chans mot Cyborg
Men som vi vet så funkar inte alltid MMA matte.![]()
HahahahahaLite old news men ändå. Har ni sett Fallon Fox? En transman som slogs mot kvinnor i MMA. Så jävla bisarrt.