• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

INSANE

Panerai
2-Faktor
Skönt att TJ vann! Hoppades stenhårt på honom. Det kunde gått hur som helst och resultatet blir nog tvärtom i nån framtida rematch.

Rose gjorde en grym match. Trodde Joanna skulle plocka isär henne men tydligen inte.

Tycker synd om Bispning! Hans lägsta nivå är väldigt hög men får ingen respekt alls.

GSP delar första platsen med Mighty Mouse om att vara den bästa förebilden och kompletta fightern.
Om GSP nu går vidare och vinner över Robert Whitaker eller Tyron Woodley och sedan tackar för sig. Det hade varit ett helt magiskt avslut på hans karriär. Hoppas hoppas!!!
 
Jag trodde Bisping på förhand. Fel hade jag. Imponerande av GSP, däremot tror jag inte GSP har någonting att hämta i mellanvikten. Motståndare som Rockhold, Weidman, Romero, för att inte tala om Whittaker kommer bli alldeles för mycket. Det känns som om GSP är både för liten i weltervikten och mellanvikten idag.
 
Jag trodde Bisping på förhand. Fel hade jag. Imponerande av GSP, däremot tror jag inte GSP har någonting att hämta i mellanvikten. Motståndare som Rockhold, Weidman, Romero, för att inte tala om Whittaker kommer bli alldeles för mycket. Det känns som om GSP är både för liten i weltervikten och mellanvikten idag.
Tror också mellanvikten blir för mycket för GSP. Innan han klippte Bisping syntes det tydligt att han började bli rejält trött. En rond till och jag tror att Bisping hade vunnit.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Tror Weidman är allra sämsta matchup för honom i divisionen. Bra chin och stark som en oxe.

Kan tänka mig att han försvarar mot Whittaker. Vinner han den kanske han går ner och möter Woodley.

Torskar han den möter han Anderson Silva i en sista fight där båda efteråt lägger av.

Hur som helst har jag svårt att se framför mig att GSP kommer köra fler än 2-3 fighter till.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Conor har fått, vad man skulle kunna kalla det, en liten stänk av hybris. Lär bli härliga böter. Intressant att se vad UFC kommer vidtaga för åtgärder.
Läste lite på reddit.. De två hade tydligen en historia..

They've had underlying tension for a while. Marc coached a guy who Conor fought and Marc didn't like the way Conor handled himself at the weigh in for that fight. Conor wasn't too friendly after the fight, Marc refereed his next fight and after Conor stopped the guy, Marc kinda just shoved him off. And they've had tension since.

En annan "intressant" kommentar

This is obviously third hand information and I’m sure I’ll get down voted but funny story about that. An old coworker friend of mine does security detail in Vegas. Like high end shit where he stands outside fighter locker rooms. About 2 years ago he and some other guards were patrolling poolside at a party that had some wealthy high profile clientele. He sees a private cabana with all kinds of people yelling and being just super belligerent. They go to take a look and make sure nothing bad is going down and on a table in the middle of it all are lines of coke, pills, and all kinds of paraphernalia. There was a guy bent over the table just doing likes like crazy and acting like a madman. The guards tell them they can’t be doing that and needed to stop. The guy doing the lines gets pissed and eventually needs to be calmed down by his fiends. It ended being McGregor himself. Security guards in that industry are smart enough not to take pictures or go to the media with stuff like that. It’s a decent paying gig. But he couldn’t believe and said it felt surreal seeing Conor act like a straight coke head. I’m just a random dude in the internet so my story means nothing, but it shouldn’t surprise anyone if Conor is coked out of his mind when seeing him act like this.

:D
 
Den var så nasty. Diego är slut, precis som Pettis. Matt såg inte heller bra ut så jag hoppas han lägger av ändå, avslutar karriären med den där.
Brutal, men ack så vacker! Brown borde tänka på framtiden och lägga av, ja. Tråkigt, han tillhörde den 'utdöende' kategorin av riktiga fighters.

Jag håller med. Både Sanchez borde lägga av för sitt egna bästa. Poirier såg riktigt bra ut. Han borde haft vinsten mot Alvarez, som blev en NC. Aja.
 

Chad

Rolex
Sjukt att Bisping är bokad nu igen den 26:e. Vad tror ni, hans sista fight oavsett resultat?

Tror tyvärr han blir golvad av Gastelum tidigt.. :eek:
 

azcii

Patek
2-Faktor
Jag tror inte att Bisping är tillbaka mentalt efter förlusten mot GSP.

Kelvin är väldigt duktig. Fin boxning samt bra brottning.
Japp, Gastelum är en utav de bästa ståendes i den divisionen. Han va på väg att knocka Weidman innan Weidman tog ner honom på marken, och Weidman är verkligen inte usel ståendes även om det inte är hans starkaste sida.
 

azcii

Patek
2-Faktor
Kom på att ingen postat denna

FB_IMG_1511206219587.jpg


Vad tror ni?
 

Chad

Rolex
Haha håller med. Hoppas dock på att Holm kan chocka världen. Hon har ändå relativt lågt odds att vinna, 3.5x pengarna.

Holm om någon kanske? Men blir helt klart tufft. Cyborg har nog högre testo än avg Svensk man.. :rolleyes:

Mjo Lawler mot RDA kan bli ett riktigt war. Tror på RUTHLEEEEEEEEESSSSSSSSSssssss K.O dock :pompus:
 

azcii

Patek
2-Faktor
Holm om någon kanske? Men blir helt klart tufft. Cyborg har nog högre testo än avg Svensk man.. :rolleyes:

Mjo Lawler mot RDA kan bli ett riktigt war. Tror på RUTHLEEEEEEEEESSSSSSSSSssssss K.O dock :pompus:
Enda jag tänker är att Holm inte hade någon chans mot Valentina... Hur ska hon ha chans mot Cyborg :bag:

Men som vi vet så funkar inte alltid MMA matte. :)
 
Topp