Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja.Kör Francis o overeem samma oz som övriga?
Jag ansåg Herb Dean var en duktig domare förut. Idag, inte så mycket. Förstod inte varför han gav David en varning för att han "backade bakåt" för mycket. Det är hans stil och Kloses problem, eller alla moståndares problem att lösa. Inte Teymurs. Se bara på Anderson Silva och Lyoto Machida. Sådana som älskar att kontra. Även till viss del JDS.Riktigt bra kort. Några riktigt grymma matcher. Kul att David vann mot den dryga muppen Klose också...
Skönt att se Overeem smaka ordentligt. Jävlar, vilket odjur Francis är!
https://media.giphy.com/media/xUOxfd5BKF6qmL9wgU/giphy.gif
Herb Dean tappade bollen totalt. Klose var uppenbarligen den passiva och vart bara frustrerad, som du säger Kloses jobb är att kontra Davids gameplan. Inte få domaren på sin sida...Jag ansåg Herb Dean var en duktig domare förut. Idag, inte så mycket. Förstod inte varför han gav David en varning för att han "backade bakåt" för mycket. Det är hans stil och Kloses problem, eller alla moståndares problem att lösa. Inte Teymurs. Se bara på Anderson Silva och Lyoto Machida. Sådana som älskar att kontra. Även till viss del JDS.
Tror Holloway hade vunnit hur som helst. Känns som att han är en riktigt dålig matchup för Aldo. Sen att han verkar ha blivit så himla enkel att psyka är en annan sak.Som en gammal (i dubbel bemärkelse) MMA-följare så skär det i mitt hjärta att Aldo är på väg i en nedåtgående spiral mot botten. Jag saknade hans grymma lowkicks och förstår inte varför han inte använder det han är bra på. Han verkar ha tappat det helt efter förlusten mot Mcgregor.
Conor klippte Aldo med ett slag och Aldo har varit död efter det och kommer förbli just det, död.Som en gammal (i dubbel bemärkelse) MMA-följare så skär det i mitt hjärta att Aldo är på väg i en nedåtgående spiral mot botten. Jag saknade hans grymma lowkicks och förstår inte varför han inte använder det han är bra på. Han verkar ha tappat det helt efter förlusten mot Mcgregor.
Nja, man kör inte över Frankie Edgar om man är död. Men det tog hårt på honom, inget snack.Conor klippte Aldo med ett slag och Aldo har varit död efter det och kommer förbli just det, död.
Blir inte bättre träff än så. Overeem hade slocknat
Ja. Holloways press var helt enkelt för mycket. Non stop.Tror Holloway hade vunnit hur som helst. Känns som att han är en riktigt dålig matchup för Aldo. Sen att han verkar ha blivit så himla enkel att psyka är en annan sak.
Tror Frankie blir en tuffare fight för Holloway än Aldo. Till och med en skadad Conor lyckades ta ner Holloway relativt enkelt, även om det var flera år sedan.
Blir inte bättre träff än så. Overeem hade slocknat
Angående Aldo, ända sedan 7(?) sekunders knocken av Connor har han inte varit sig lik, jag tror karriären är över för honom. Holloway kommer att äga oktagonen.
Haha borde han lämnat UFC som champ? En av de mest dominanta med av en de längsta titelförsvarsstreakarna någonsin fram till Conor-matchen.Jag citerar mig själv från i torsdags, och jag vill tillägga att Aldo borde lämnat UFC redan då, kanske tom. tidigare.
Ingen disrespect mot den gamle mästaren, men ibland måste man veta när det är över, jag tänker då även på Arlovski, han såg iofs riktigt bra ut senast men han borde nog pensionera sig, i tid.
Haha borde han lämnat UFC som champ? En av de mest dominanta med av en de längsta titelförsvarsstreakarna någonsin fram till Conor-matchen.![]()
Måste hålla med. Innan förlusten mot McG försvarade han bältet med nöd och näppe så han hade kunnat sluta på topp redan då. Max är ju en riktig liten tuffing som verkligen växt sedan sin förlust mot McGJag citerar mig själv från i torsdags, och jag vill tillägga att Aldo borde lämnat UFC redan då, kanske tom. tidigare.
Ingen disrespect mot den gamle mästaren, men ibland måste man veta när det är över, jag tänker då även på Arlovski, han såg iofs riktigt bra ut senast men han borde nog pensionera sig, i tid.
Han var onekligen en champ, men ända sedan april 2010 när han gick 5ronder mot Urijah Faber har han haft det motigt och bara vunnit 3 gånger innan 5:e ronden. 5 titel försvar som alla gick 5 ronder, och vann på poäng (där jag inte tycker han var solklar vinnare i alla) innan McGregor förlusten. Så även om det var titelförsvar var han på väg nerför, tycker jag.Haha borde han lämnat UFC som champ? En av de mest dominanta med av en de längsta titelförsvarsstreakarna någonsin fram till Conor-matchen.![]()
Måste hålla med. Innan förlusten mot McG försvarade han bältet med nöd och näppe så han hade kunnat sluta på topp redan då. Max är ju en riktig liten tuffing som verkligen växt sedan sin förlust mot McG
Du borde verkligen se om Aldo's UFC-matcher. Vilka matcher har han vunnit "med nöd och näppe" och vilka matcher var han inte solklar vinnare i? Han är notorisk för att gasa mot slutet av matcherna och har förlorat många 5:e ronder därav har många av hans matcher blivit 49-46 men han har inte varit illa ute i någon match alls förutom Mendes-rematchen då Mendes hade några bra ögonblick. Det låter som att du bara kollat hans record på Wikipedia och dragit några väldigt märkliga slutsatser utifrån att han vunnit på domslut eller någonting.Han var onekligen en champ, men ända sedan april 2010 när han gick 5ronder mot Urijah Faber har han haft det motigt och bara vunnit 3 gånger innan 5:e ronden. 5 titel försvar som alla gick 5 ronder, och vann på poäng (där jag inte tycker han var solklar vinnare i alla) innan McGregor förlusten. Så även om det var titelförsvar var han på väg nerför, tycker jag.
Med "nöd och näppe" kanske är en överdriftDu borde verkligen se om Aldo's UFC-matcher. Vilka matcher har han vunnit "med nöd och näppe" och vilka matcher var han inte solklar vinnare i? Han är notorisk för att gasa mot slutet av matcherna och har förlorat många 5:e ronder därav har många av hans matcher blivit 49-46 men han har inte varit illa ute i någon match alls förutom Mendes-rematchen då Mendes hade några bra ögonblick. Det låter som att du bara kollat hans record på Wikipedia och dragit några väldigt märkliga slutsatser utifrån att han vunnit på domslut eller någonting.
Med "nöd och näppe" kanske är en överdrift, men när han började gå 5 ronders titelförsvar var det tydligt för mig att han inte hade samma sting längre (eller att motståndet börjat knappa in). Detta började med Faber. Att inte förlora, och att vinna på poäng efter 5 ronder är inte vad jag skulle säga "en av de mest dominanta med av en de längsta titelförsvarsstreakarna någonsin", det är ett "record". Men du var inte ensam, dom flesta trodde Aldo skulle dominera McGregor, baserat på just dom siffrorna. Jag ser det som att han hade kunnat dra sig tillbaka obesegrad och "på topp" innan McGregor matchen, baserat på hur jag tyckt att han presterat efter Faber matchen. Visst, han förlorade inte sina titelförsvar, men han var inte längre dominant.
Såja! Kul att dom fick ihop det så snabbt
![]()