• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Finns bara en goat

508079478.jpg
Be peeeeechent, At'M! Nice and flowy! Peeeechieeent... YEEES!
AwWqgnV.jpg

uCgD8XG.png

Han försöker väl få igång Luke rockhold..
Då lär det dröja.

The Black Beast roars again! Så skönt!
Cowboy är lika sloppy och kass som vanligt men han såg nästan omöjligt ännu sämre ut inatt.
Medeiros var ännu mer sloppy? Jag tyckte Cerrone såg bättre ut än vanligt. Mot Darren Till hade han inte mycket att säga till om, men jag tror att Till kommer gå långt. Gjorde ändå en bra insats mot Lawler, en fight som kunde ha gått hur som helst. Cerrone brukar tagga till i rond 4-5.

'Platinum' Mike Perry.

Mike Perry speaks to Ariel Helwani on The MMA Hour about his time in jail, his upbringing, his upcoming fight against Max Griffin at UFC on FOX 28, and much more...

Mycket bra, rekommenderas:

Senast ändrad:
Synd att grabben åkt dit för doping tidigare, annars hade han varit en favorit. Nu blir det, i alla fall för min del, svårt.
Trist, håller med.. men alla gör misstag, speciellt som unga. Torskar han dock en gång till så skiter jag också i honom.

Åtminstone erkände han att han tagit något medvetet till skillnad från Jones och co med sina "tainted supplies"..

Kul att Enkamp får en ny chans nu, kul att kolla på och verkar hyfsat sympatisk.

Kollade för övrigt på dokumentären om McGregor, blev lite småbesviken då jag hade större förväntningar.

Tillbaka
Topp