Notorious Niklas
Silver
Be peeeeechent, At'M! Nice and flowy! Peeeechieeent... YEEES!Finns bara en goat
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Be peeeeechent, At'M! Nice and flowy! Peeeechieeent... YEEES!Finns bara en goat
![]()
Be peeeeechent, At'M! Nice and flowy! Peeeechieeent... YEEES!
![]()
![]()
Choo choo, motherfuckers!!

Två dårar.. Liknande records, att dem inte bli släppta av ufc..
En av de bättre galorna på länge tycker jag.The Black Beast roars again! Så skönt!
Cowboy är lika sloppy och kass som vanligt men han såg nästan omöjligt ännu sämre ut inatt.
Han försöker väl få igång Luke rockhold..När fan ska Gus gå en match igen ??
Då lär det dröja.Han försöker väl få igång Luke rockhold..
Medeiros var ännu mer sloppy? Jag tyckte Cerrone såg bättre ut än vanligt. Mot Darren Till hade han inte mycket att säga till om, men jag tror att Till kommer gå långt. Gjorde ändå en bra insats mot Lawler, en fight som kunde ha gått hur som helst. Cerrone brukar tagga till i rond 4-5.The Black Beast roars again! Så skönt!
Cowboy är lika sloppy och kass som vanligt men han såg nästan omöjligt ännu sämre ut inatt.
Weidman... Jag har gått från att verkligen gilla honom till att fullständigt avsky honom, haha!Synd att Jacare får möta Gastelum... Skulle mycket hellre sett Jacare - Weidman
Haha, japp.. Samma här.. Speciellt efter hans fight mot mousasi. Men som fight tycker jag det vore en otroligt spännande fight.. Jacares BJJ mot Weidmans wrestling.Weidman... Jag har gått från att verkligen gilla honom till att fullständigt avsky honom, haha!
https://twitter.com/ChrisWeidmanUFC/status/962566075660435456
Denna tweet t.ex., är så patetisk att det förslår.
Hade gärna sett Jacare strypa ut honom.
Platgoat! En favorit!'Platinum' Mike Perry.
Mike Perry speaks to Ariel Helwani on The MMA Hour about his time in jail, his upbringing, his upcoming fight against Max Griffin at UFC on FOX 28, and much more....
Mycket bra, rekommenderas:
Perry har potential, men att ha sin tennisspelande flickvän som tränare är inte det klokaste, som Covington skriver:Platgoat! En favorit!
Perry är nog fel person. Sätt dem i samma rum och Covington ringer polisen direkt.Perry har potential, men att ha sin tennisspelande flickvän som tränare är inte det klokaste, som Covington skriver:
![]()
Någonting allvarligt kommer hända Covington när han en dag säger fel sak till fel person.
Fantastiskt! Jag har väntat i nästan 9 år på att någon äntligen skulle släcka Edgar!T-City fortsätter att imponera... Ser sjukt fram emot Holloway - Ortega nu
Synd att grabben åkt dit för doping tidigare, annars hade han varit en favorit. Nu blir det, i alla fall för min del, svårt.Fantastiskt! Jag har väntat i nästan 9 år på att någon äntligen skulle släcka Edgar!![]()
Trist, håller med.. men alla gör misstag, speciellt som unga. Torskar han dock en gång till så skiter jag också i honom.Synd att grabben åkt dit för doping tidigare, annars hade han varit en favorit. Nu blir det, i alla fall för min del, svårt.
Haha, sjuk reklambild.
"The Undisputed Champ Champ and the Undisputed Spicy Champ"
![]()