• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

IMG_20180402_101516_863.jpg

.. vet inte riktigt vad jag tycker om Max vs Khabib. Hoppas ju såklart att Max kan chocka världen. Men har svårt att de det framför mig.

Hahahha bilden :D

Max ska ha cudos dock som tar fighten på 6 dagar, men fortfarande ett stort antiklimax..

RDA vs Colvington om WW interim title makes no sense..

Och hur episkt att en kabel får Tony att hoppa av, helt otroligt. Nåväl, blir kul det här!

Blir en intressant match. Det lääär bli ett krig. Michael Johnson fick ju in en fin pärla på Khabib innan han blev manglad så han är ju öppen för att ta emot några smällar och Max är en betydligt farligare fighter än Johnson så det blir intressant.

Tror ändå tyvärr att Khabib tar det på DEC.

Thug Rose stryper ut Joanna i andra ronden.

Connor är så efter, försöker allt för att fortfarande vara relevant...., stackars chiesa som tydligen fick ett cutt av glaset som gick sönder.

Fyfan om Conor fick 150.000 dollar i böter för att han kastade en vattenflaska mot Nate så vill jag veta vad detta här slutar med :O
Michael Chiesa blev ju tydligen skuren i ansiktet och huvudet av glaset....man vet ju aldrig, tänk om han förlorar synen eller nåt..

Fucked up

Helt sjukt att Conor reagerar på det sättet, han verkar inte ha bra alkoholsinne. MEN, varför flippar han? Vad är liksom anledningen?

Så Khabib + 15 pers kommer och börjar jiddra med Artem som är själv? eller med en till? Någon som kan ryska eller någon ryss som har skrivit vad de säger?

EDIT: Khabib ger han ju en smäll.
Det var bara khabib som gick på , de andra dagastanis försökte stoppa khabib ifrån att göra något dumt.

Det finns translation på youtube.

Tillbaka
Topp