Tony är fan inte frisk.Vågar nästan inte bli taggad till nästa fight fören Khabib och Tony står i oktagonen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tony är fan inte frisk.Vågar nästan inte bli taggad till nästa fight fören Khabib och Tony står i oktagonen..
Såg den nån dag sen. Hur är det möjligt att en fighter på hans nivå kan göra ett så dåligt lyft, jag fattar inte![]()
Totalt slut.
Ferguson är bra på marken till skillnad från Edson..Blir fighten av så tror jag inte att Khabib kommer ha något problem alls. Barboza och furgeson är väl relativt lika fightmässigt och Barboza blev totalt överkörd.
Men sen är jag ju iof väldigt partisk. Jag ogillar Furgeson skarpt.
Ferguson är bra på marken till skillnad från Edson..
Khabib får inte underskatta Tony's ground game (vilket jag inte heller tror han kommer göra). Sen kan Tony gå 10 ronder om det behövs.. Kolla bara hur Tony vunnit på senare tid...Mja, sant. Men Khabib är på en helt annan nivå där, brottades med björnar som liten haha. Hoppas verkligen matchen blir av nu. Inget säkert när det gäller dom två...
Ponera att Khabib vinner då. Kan McGregor då tacka nej till en fight med Khabib med hedern i behåll?
Han kan inte gömma sig hur läge som helst.
Han är mer varumärke än fighter. Väl (om) han tassar in i octagonen igen så är han slut.Gregers heder bör vara borta för
Länge sedan. Förstår inte ens varför man ser honom som en aktiv fighter när han inte gått en mma-match på väldigt väldigt länge...
Han är mer varumärke än fighter. Väl (om) han tassar in i octagonen igen så är han slut.
Vem ser honom som aktiv?Gregers heder bör vara borta för
Länge sedan. Förstår inte ens varför man ser honom som en aktiv fighter när han inte gått en mma-match på väldigt väldigt länge...
Ni underskattar McGregor. Slut? Mycket tveksamt. Smart affärsman? Absolut.
Tror tvärtom, att han är i sin prime och inte legat på latsidan direkt. Blir antingen pension eller en riktigt fet comeback, blir nog bra oavsett.Tveklöst ett pr-geni och klok affärsman.
”Slut” skulle jag absolut inte säga men väl han gör comeback tror jag inte att han kommer vara lika dominant som tidigare.
Mm, larvigt om det är om interim med tanke på hur (crybaby) Woodley ändå försvarat det 3 gånger på 1 år? Ska bli intressant att se Till.Ryktas om RDA - Covington till UFC 224, 12:e maj samt Till - Wonderboy till London den 27:e maj.
UFC måste marknadsföra sig på något vis. Även om dessa interimbälten är rena larvet...Tror tvärtom, att han är i sin prime och inte legat på latsidan direkt. Blir antingen pension eller en riktigt fet comeback, blir nog bra oavsett.
Mm, larvigt om det är om interim med tanke på hur (crybaby) Woodley ändå försvarat det 3 gånger på 1 år? Ska bli intressant att se Till.
Vem ser honom som aktiv?
Ni underskattar McGregor. Slut? Mycket tveksamt. Smart affärsman? Absolut.
Tror tvärtom, att han är i sin prime och inte legat på latsidan direkt. Blir antingen pension eller en riktigt fet comeback, blir nog bra oavsett.
Mm, larvigt om det är om interim med tanke på hur (crybaby) Woodley ändå försvarat det 3 gånger på 1 år? Ska bli intressant att se Till.
Kvalitén.. Sjukt med tanke på dagens teknik.
Tony alltså![]()