• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Tony är fan inte frisk.
image

Totalt slut.

Tony vs Khabib kommer bli så jäääääävla bra!!!

Tony verkar tänka lite annorlunda kring sin träning... :D

Blir fighten av så tror jag inte att Khabib kommer ha något problem alls. Barboza och furgeson är väl relativt lika fightmässigt och Barboza blev totalt överkörd.

Men sen är jag ju iof väldigt partisk. Jag ogillar Furgeson skarpt.

Blir fighten av så tror jag inte att Khabib kommer ha något problem alls. Barboza och furgeson är väl relativt lika fightmässigt och Barboza blev totalt överkörd.

Men sen är jag ju iof väldigt partisk. Jag ogillar Furgeson skarpt.
Ferguson är bra på marken till skillnad från Edson..

Mja, sant. Men Khabib är på en helt annan nivå där, brottades med björnar som liten haha. Hoppas verkligen matchen blir av nu. Inget säkert när det gäller dom två...
Khabib får inte underskatta Tony's ground game (vilket jag inte heller tror han kommer göra). Sen kan Tony gå 10 ronder om det behövs.. Kolla bara hur Tony vunnit på senare tid...

Screenshot_20180321-215716_1bwksksk.png

Med det sagt tror jag Khabib vinner

Khabib är verkligen lysande. Tyvärr är även Tony detta men eftersom han slår an en ton inom mig som framkallar kräkningar kan jag inte göra annat än att hoppas på förlust!

Matchen mellan Khabib och Tony har förutsättningar att bli årets match, om Tony kan implementera en smart gameplan. Annars är risken väldigt hög att Khabib slaktar honom.

Ponera att Khabib vinner då. Kan McGregor då tacka nej till en fight med Khabib med hedern i behåll?

Han kan inte gömma sig hur läge som helst.

Tveklöst ett pr-geni och klok affärsman.
”Slut” skulle jag absolut inte säga men väl han gör comeback tror jag inte att han kommer vara lika dominant som tidigare.
Tror tvärtom, att han är i sin prime och inte legat på latsidan direkt. Blir antingen pension eller en riktigt fet comeback, blir nog bra oavsett.
Ryktas om RDA - Covington till UFC 224, 12:e maj samt Till - Wonderboy till London den 27:e maj.
Mm, larvigt om det är om interim med tanke på hur (crybaby) Woodley ändå försvarat det 3 gånger på 1 år? Ska bli intressant att se Till.

Tror tvärtom, att han är i sin prime och inte legat på latsidan direkt. Blir antingen pension eller en riktigt fet comeback, blir nog bra oavsett.

Mm, larvigt om det är om interim med tanke på hur (crybaby) Woodley ändå försvarat det 3 gånger på 1 år? Ska bli intressant att se Till.
UFC måste marknadsföra sig på något vis. Även om dessa interimbälten är rena larvet...
Jag har ännu inte hoppat på hypetrain-tåget gällande Till, även om killen helt klart har potential. En stor jävel för weltervikt, helt klart.

Vem ser honom som aktiv?

Större delen av fightfansen, man ser dagligen att han ÄR så bra osv osv osv. Möjligtvis inte just här, vilket är skönt!

Ni underskattar McGregor. Slut? Mycket tveksamt. Smart affärsman? Absolut.

Definitivt en bra affärsman, han har ju fått in en del kulor, både till sig själv och ufc. Däremot tror jag, precis som @Alarik säger att om han kommer tillbaka (när pengarna är slut, typ som Lidell ;)) så kommer han inte vara lika dominant, av naturliga skäl.

Men fram tills dess så är han i mina ögon en föredetting,

Jag kan inte riktigt sätta fingret på till än, om man gillar honom eller inte, men han är jävligt duktig.

IMG_20180402_101516_863.jpg

.. vet inte riktigt vad jag tycker om Max vs Khabib. Hoppas ju såklart att Max kan chocka världen. Men har svårt att de det framför mig.

Tillbaka
Topp