• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

8A12D679-5416-47AA-9F54-D56CA502CE77.jpeg

GOATBOV bless

Såg precis DC hos Helwani... kommer sakna honom enormt när han lägger av. Hoppas han fortsätter kommentera

Jag ger inte mycket av chans till Lewis. Cormier är en smart fighter. Kommer bli mycket clinch, sedan nedtagning och submission i rond 2. Vi minns alla när Cormier dumpade Josh Barnett på huvudet, storleken kommer inte vara något problem för Cormier.

Jag ger inte mycket av chans till Lewis. Cormier är en smart fighter. Kommer bli mycket clinch, sedan nedtagning och submission i rond 2. Vi minns alla när Cormier dumpade Josh Barnett på huvudet, storleken kommer inte vara något problem för Cormier.
Känns mest som att UFC offrar Lewis för att få ihop detta kort.. Hoppas givetvis på en jämn match ändå och ingen överkörning.

DC mot Lewis är ju bara ytterligare ett kvitto på att det handlar om underhållning och inte det sportsliga.
Jag kommer självklart att kolla oavsett :) Lewis är ju helt underbar.

Tillbaka
Topp