Notorious Niklas
Silver
Nä men det hade varit den mest intressanta matchen att se honom i!Tror du han går ner till 155 ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nä men det hade varit den mest intressanta matchen att se honom i!Tror du han går ner till 155 ?
Det är det! Därför är det enda intressanta att han tävlar mot någon i vem som vinner på att vara tråkigastAtt se Askren fightas eller se på när målarfärg torkar, det är en hårfin skillnad.
Fint gjort
GOATBOV bless
Skrattade faktiskt åt denna kommentar på YouTube:
GOATBOV bless
Fuck yea, GOAT Lewis. Artem the GOAT piskade MJ i helgen.Fight week!
Äsch han kommer göra comeback med en trilogi mot JonesSåg precis DC hos Helwani... kommer sakna honom enormt när han lägger av. Hoppas han fortsätter kommentera
Känns mest som att UFC offrar Lewis för att få ihop detta kort.. Hoppas givetvis på en jämn match ändå och ingen överkörning.Jag ger inte mycket av chans till Lewis. Cormier är en smart fighter. Kommer bli mycket clinch, sedan nedtagning och submission i rond 2. Vi minns alla när Cormier dumpade Josh Barnett på huvudet, storleken kommer inte vara något problem för Cormier.
Så jävla taggad jag blev nu!!!
Alltså vilken jävla sensation det vore om Gustafsson vann.......Så jävla taggad jag blev nu!!!
Det vore helt fantastiskt!Alltså vilken jävla sensation det vore om Gustafsson vann.......