• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Skulle inte förvåna mig om de gjorde det. Min första tanke när de promota fighten med den.
Allt är ju såklart möjligt. Men tycker det låter litelångsökt. Hur skulle dom gjort det liksom? Var ju en massa händelser som ledde till den incidenten.
Sen har dom ju utnyttjat detta för att sälja matchen. Vilket jag tycker var onödigt.

Inget riktat mot dig @cheesebrickz men jag förstår inte narrativet hos gemene svensk som sett några MMA-matcher att Alex bara snackar skit och han förlorar alla sina matcher. Är det ingen som informerat om vilka personer det är Alex mött när han förlorat? 2 som är arguably top 5 p4p goat samt LHW's troligtvis största killer genom tiderna.

Inget riktat mot dig @cheesebrickz men jag förstår inte narrativet hos gemene svensk som sett några MMA-matcher att Alex bara snackar skit och han förlorar alla sina matcher. Är det ingen som informerat om vilka personer det är Alex mött när han förlorat? 2 som är arguably top 5 p4p goat samt LHW's troligtvis största killer genom tiderna.
Nu sa jag ju inte att han "bara snackar skit" eller att han förlorar alla sina matcher, utan jag ställde en fråga om det inte var så att han förlorat majoriteten av sina matcher efter Janne J. Men jag hör vad du säger.

Nu sa jag ju inte att han "bara snackar skit" eller att han förlorar alla sina matcher, utan jag ställde en fråga om det inte var så att han förlorat majoriteten av sina matcher efter Janne J. Men jag hör vad du säger.
Nej men precis, påpekade att det inte var riktat mot dig utan mer att själva ämnet kom på tal och då tänkte jag lyfta vad jag ofta stöter på andra sammanhang när Alex diskuteras, inget som du skrivit.

Satte sig bredvid en på lunchen precis:
Jag: ”... jag känner igen dig ifrån någonstans” :hilarious:

91F0855C-ACB1-4167-8A3F-E913CB3798A9.jpeg

Tillbaka
Topp