• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Tjabo

Rolex
2-Faktor
Från kimura.se.
Galen skillnad i stats ...
 

Bilagor

  • B53DB77B-4F88-4EC6-BE44-E8E8B2F6CC54.png
    B53DB77B-4F88-4EC6-BE44-E8E8B2F6CC54.png
    54.5 KB · Visningar: 3

Takuan

Omega
Jävlar vad han flackar med bilden och är otydlig i sitt tal. Men jag antar att man får ha överseende efter en fight även om han inte fick jättemycket stryk direkt.
Väldigt tråkigt att inte Ilir kunde ”pacea” sig lite bättre för att hålla något jämnare takt in i rond två och tre. Explosivitet i all ära men det måste ju finnas lite ork kvar i slutet, speciellt mot en motståndare som han vet har bra kondition.
Tråkigt med Alex oförmåga att förbättra positionen eller förhindra Jones passerande på marken, men enligt honom berodde det väl på benet och då får jag väl tro på det snarare än att det skulle vara något annat som brister. Trist att se förlusterna för de båda oavsett. Hoppas att Alex kan vara lite mer aktiv i sin karriär nu när han tillslut fick denna rematch.
 

ScubaKing

Audemars
Rätt OK övriga matcher i galan. Otroligt stark prestation av Amanda Nunes, skulle jag aldrig ha gissat ens i mina vildaste fantasier!
Ilir Latifi var en enorm besvikelse, han kom ut starkt men dog helt i slutet på första ronden. Han är ju stor så han måste syresätta alla musklerna, men detta funkar ju inte alls. Gustafsson var väl väntat men jag trode nog han skulle ha mer att ge, i mina ögon var han väldigt blek. Långt ifrån det drivet han hade i tidigare match mot Jones.
 
Senast ändrad:

snoozarn

Patek
2-Faktor
En teori om vad Jones kan ha haft för fuffens för sig, dvs mikrodosering av Mibolerone.

 
Senast ändrad:
  • Like
Reactions: Bas
Masvidal - Magny och Jones - Smith är inte bekräftade av UFC.

Osäkert om TJ klarar vikten, såg ut som en crackhead på de senast tagna bilderna.
 
Klockrelaterat v id 4:20, Floyd visar bling.
Dessutom, som många andra skrivit - att Jones testar negativt nu stärker tesen om att han microdosterat...

Man har ju verkligen säkrat upp alla möjliga scenarion så han kan ju inte åka dit längre. Kör på samma skittles som alltid så är du fine, spelar ju ingen roll om du har 0 eller flera 100 picogram, det pulserar ju i säkert 7 år. En ganska bra sammanfattning av spektaklet om någon orkar bry sig längre:
 

Lyfali

Cartier
Tj ser oerhört utmärglad ut. Som mig när jag deffar inför vår semestern till Frankrike. Kan inte vara jätte roligt att vara i hans skor nu.
 
Topp