• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

UFC

Ryktas om att Conor kan vara i trubbel..

4u4rspib48b21.jpg

Sportsman arrested over alleged sex assault in Dublin
https://www.irishtimes.com/news/cri...-over-alleged-sex-assault-in-dublin-1.3762529

Jag höll också på TJ. Cejudo pratar om sig själv i tredjeperson. Det räcker som anledning för mig för att heja emot. Sen att hans ego är större än han själv. Ja. Det spär på.

Jag missade fighten inatt, har bara hört post press, och där säger ju TJ early stoppage och att han inte alls var i någon form av fara. Please enlighten my mind KS :D

Man har ju verkligen säkrat upp alla möjliga scenarion så han kan ju inte åka dit längre. Kör på samma skittles som alltid så är du fine, spelar ju ingen roll om du har 0 eller flera 100 picogram, det pulserar ju i säkert 7 år.
Yup.

Jones had 33 picograms of 4-chloro-18-nor-17β-hydroxymethyl,17α-methyl-5α-androst-13-en-3α-ol (M3) (or DHMCT) in his system, per the commission. The urine sample was collected from him on the day of weigh-ins, Dec. 28.

Tillbaka
Topp