• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

PartiSan

Cartier
2-Faktor
Jag trodde det också, tills jag såg detta...
D65CE094-541F-4E3B-B209-AB25E8125B19.png
6B5E70C2-70AC-4D0A-A666-973EB8E45133.png

fortfarande förvirrande...o_O
 

PartiSan

Cartier
2-Faktor
Min sambo har viaplay och jag funderar på om det är möjligt att se matcherna där, alt använda min torrentsida men det brukar ta någon/några tim efter avslutad gala innan den finns tillgänglig. Hade varit fint att se till brunch, bara undvika luren till dess så ingen mupp spoilar.
Jag såg McGregor senast i efterhand på Viaplay...krävdes dock total nedläggning av all övrig elektronisk utrustning samt ingen kontakt med omvärlden för att slippa spoilers tills det var dags att se matchen...
 

jwh

Omega
Jag såg McGregor senast i efterhand på Viaplay...krävdes dock total nedläggning av all övrig elektronisk utrustning samt ingen kontakt med omvärlden för att slippa spoilers tills det var dags att se matchen...
Hade du "vanligt" viaplay sport då eller? Jag har en svåger som är dum i huvudet så jag tänkte blocka honom tillfälligt, eller så får luren vara på flightmode från läggning ikväll tills matchen är sedd. Känns säkrast så.
 

PartiSan

Cartier
2-Faktor
Hade du "vanligt" viaplay sport då eller? Jag har en svåger som är dum i huvudet så jag tänkte blocka honom tillfälligt, eller så får luren vara på flightmode från läggning ikväll tills matchen är sedd. Känns säkrast så.
Jag har viasport paketet för TV, i den ingår Viaplay...vet dessvärre inte om det är skillnad på ett sådant upplägg mot att bara ha viaplay:en när det gäller möjligheten till att se eventet i efterhand.
 
  • Like
Reactions: jwh

B1884

Audemars
2-Faktor
Jag har viasport paketet för TV, i den ingår Viaplay...vet dessvärre inte om det är skillnad på ett sådant upplägg mot att bara ha viaplay:en när det gäller möjligheten till att se eventet i efterhand.
Har man Viasat med sportpaket så funkar det att se live eller i efterhand på Viaplay, det gör jag :)

Där emot så har jag för mig att reprisen bara ligger kvar i 2-3 dagar, sen tas det bort.
 

ScubaKing

Audemars
Min sambo har viaplay och jag funderar på om det är möjligt att se matcherna där, alt använda min torrentsida men det brukar ta någon/några tim efter avslutad gala innan den finns tillgänglig. Hade varit fint att se till brunch, bara undvika luren till dess så ingen mupp spoilar.

Vilken torrent sida använder du? Jag brukar få vänta bra mycket längre än dig på att ladda matcherna. Du kan sända ett PM om du inte vill ta det öppet här :)
 
  • Like
Reactions: jwh

Takuan

Omega
Jag kollar aldrig live typ. För gammal och trött för sådant. Jag sätter på nedladdning när jag vaknar imorgon och tar en löptur så är den klar när jag är hemma igen.
Jag ser inte att Cyborg kommer köra över Nunes så hårt, jag tycker att den är svårtippad!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ja, fast titta till hans skillset, hans sätt att hantera sig i oktagonen, knappast bara för att han var roidad, förstår du vad jag menar?.
Han är oerhört talangfull och oerhört högt fighting iq, jätte duktig till att anpassa sig för de flesta scenario.
Jag tycker att hans sett att kasta bort sin karriär och talang via roids är en annan fråga.
Men jag förstår precis vad du säger.
Är inte särkilt imponerad av hans record. Knappast GOAT med ett sådant record.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Förövrigt jävligt less på UFC, hur Jones favoriseras och hur man låter detta passera obemärkt. Jämför hur Dana behandlar Woodley tex, sanslöst. Sen hur biased Rogan är och hämtar Jeff på podden, två ufc anställda som svamlar skit lol.. Trams!
Varenda jävel i Pride var dopad och med allt fuffens om TRT osv så har jag noll förtroende för att UDC skulle vara fritt från dopning. Finns väl en anledning att vissa går match max var nionde månad.
 
  • Like
Reactions: Bas

K-S

Rolex
2-Faktor
Matchen börjar cirka 06.00, finns ingen ”exakt” tid men jag tänker även se Ilirs match. Riktigt sevärd den också.
Förövrigt jävligt less på UFC, hur Jones favoriseras och hur man låter detta passera obemärkt. Jämför hur Dana behandlar Woodley tex, sanslöst. Sen hur biased Rogan är och hämtar Jeff på podden, två ufc anställda som svamlar skit lol.. Trams!
intressant också att se Svenska doping-experten och läkaren i tv10 förut. Han var säker på sin sak kring att Jones fuskat.
 
Senast ändrad:
Topp