• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

UFC

Har aldrig förstått ogillandet av TJ. Dedikerad, sjukt talangful, smart nog att spela spelet och falla in i den roll som getts honom, aldrig tråkig att se på heller.
 
Senast ändrad:
Oliveira är inte rädd för att "jump guard" heller. Han är riktigt vass mot buren, att tex låsa in submissions därifrån eller att ta ryggen snabbt, även stående.
 

Takuan

Omega
Var inte Rogan inne på att typ köpa upp Team Alphamale förut när TJ var en del av det?
Hur som. Svårt att ogilla Askren på något sätt. Sjukt tråkig och bilden ovanför talar ju sitt tydliga språk. Men han framstår trots allt som smartare än de flesta andra fighters och han gör sin egen grej liksom. Sjukt effektiv. Ska bli intressant att se hur långt han kan ha det i UFC! Otroligt matchupberoende tror jag. Just Robbie tror jag tyvärr har sett sina bästa dagar och lämnat kvar för mycket av sig i ringen sedan tidigare.
 
  • Like
Reactions: K-S

K-S

Rolex
2-Faktor
Var inte Rogan inne på att typ köpa upp Team Alphamale förut när TJ var en del av det?
Hur som. Svårt att ogilla Askren på något sätt. Sjukt tråkig och bilden ovanför talar ju sitt tydliga språk. Men han framstår trots allt som smartare än de flesta andra fighters och han gör sin egen grej liksom. Sjukt effektiv. Ska bli intressant att se hur långt han kan ha det i UFC! Otroligt matchupberoende tror jag. Just Robbie tror jag tyvärr har sett sina bästa dagar och lämnat kvar för mycket av sig i ringen sedan tidigare.
Ja Robbie L har varit i riktiga jävla dog-fights asså
 
Har aldrig förstått ogillandet av TJ. Dedikerad, sjukt talangful, smart nog att spela spelet och falla in i den roll som getts honom, aldrig tråkig att se på heller.
Tvivlar på att någon motsatt sig att han både dedikerad och talangfull. Det är snarare sättet han för sig på, ser på sig själv, hanterar motgångar och förluster etc.
Så här hanterar man en förlust i mina ögon, gillar man MMA bör man se denna:
 

HerrR

Omega
Även Fedor reagerade ganska ok när han åkte på förlust mot Werdum. Något om att man måste falla först för att kunna ställa sig upp. Och då hade han typ 40 raka segrar.

Men den värsta måste väl ändå vara Ronda?
 
Hur missar man vikt med 7 pounds..
Kommer ni inte ihåg detta? :D
10745227-6895-49C8-8579-AA8C9FA39283.jpeg
 

K-S

Rolex
2-Faktor
Ok en eye poke va tydlig men sen var de bara trams, David slog ned honom. Synd att han inte kunde avsluta då. Klart han blir stressad med en tå i ögat också.
 
Topp