• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Umeå

Bor ni i Umeå, i närheten eller brukar hänga här?

  • Japp!

    Röster: 29 45.3%
  • Nope!

    Röster: 35 54.7%

  • Totala väljare
    64

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Oj härligt! då får jag pallra mig dit i helgen då! :)
50.ashx

Kanske att du måste ha en kupong, men det finns där.
 

EricMcG

Panerai
2-Faktor
Var in där för någon vecka sedan och klämde på en Sjöö skydiver, fick väldigt trevlig bemötande trots utebliven affär.
Har varit inne några gånger, mött lite olika personal, några mer kunniga än andra. En gång var jag där och stod vid Sjöö-montern ett tag men ingen brydde sig riktigt om att jag stod där.

Jag saknar en riktigt bra klockaffär i Umeå, känns som det inte är klockintresserade som jobbar i butikerna. Stjärnumakarna i stan tillexempel tycker jag skulle kunna ta in mycket bättre modeller av Seikos än dom som är inne, var och hintade om det en gång :D
 

Merlin

Vacheron
2-Faktor
Har varit inne några gånger, mött lite olika personal, några mer kunniga än andra. En gång var jag där och stod vid Sjöö-montern ett tag men ingen brydde sig riktigt om att jag stod där.

Jag saknar en riktigt bra klockaffär i Umeå, känns som det inte är klockintresserade som jobbar i butikerna. Stjärnumakarna i stan tillexempel tycker jag skulle kunna ta in mycket bättre modeller av Seikos än dom som är inne, var och hintade om det en gång :D
Det ställs nog rätt så hårda krav från Omega, Rolex osv men visst bör det funka att ha ett bättre utbud än det man har i dag i en stad med 120.000 innevånare.
 
Topp