Riktigt schyst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bästa rådet än så längeKöp en av de som Mcgyver fixat och har till försäljning. Ett billigt sätt att få en nyservad vintage-Omega.
Kanske en dum fråga men du spänner inte den för hårt? Ska ju inte direkt strypa blodtillförseln till handen .Hej igen!
Trivs bra med klockan på armen, men det är ganska svårt att få av den. Vet inte hur man ska göra? Mitt band har blivit helt vikt vid punkten, förvånad att det inte gått av så som man får slita i det
Fick "omega-spännet" idag, pinnen (vad kallas den som man trär igenom bandet?) på spännet var alldeles för tjock för att sätta i det lilla jacket/glipan i bandet. Märker att det är många namn jag behöver lära mig här för att göra mig förstådd... Alltså inte staven!!
Iaf, fick med 14mm guldspänne med klockan, vilket jag tog pinnen ifrån. Passar utmärkt nu. Problemet är, när jag tror trär på klockan på armen och drar åt får jag inte av den. Fick tokspel, fick slita som ett djur i bandet som nu är helt krökt... & jag gillar verkligen det här bandet!
Mina misstankar börjar verkligen cirkulera runt om jag fått ett original spänne.... Mycket tveksam till det, tyvärr.
Vet inte vad ni kan tyda ur annonsen, går det säga att säga något? http://www.ebay.com/itm/261427035530?txnId=1407579474016 själv får jag starka känslor av att detta är någon riktig skojare.
Klockan är dock helt fantastisk, blir mer och mer förvånad varje dag när solljuset får spegla sig i tavlan och blänka på gulguldet. Den rentav blänker som en stjärna, lyser om guldet hahaha