• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ungdomar på KS

Makkanxd

Rolex
Haft ett par olika och lite väl mycket flippande sista tiden. 19 år, pluggar i Sthlm och jobbar nästan heltid vid sidan om. Kör nu en 116613LN och en SMP som beater.
Nuvarande:
IMG_20180810_192004.jpg

IMG_20180730_082525.jpg

Tidigare flippade, senast först:
IMG_20180603_051315.jpg

IMG_20180623_095327.jpg

APC_0920-hdr.jpg

APC_0704-hdr.jpg

APC_0683-hdr.jpg

IMG_1642.jpg
Vad är de för ref på pannan? :angel:
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Jag ska börja en tråd för oss under 35!

Fina klockor ni har alla lill Chippar! Själv hade man casio sprit och snus för hela slanten när det begav sig!:)
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Är det naivt att tro att man kan få en 116500 inom 5 år från AD eller är alla kölistor stängda? Borde kanske dra ett mail till min lokala AD som jag har rätt bra relation med men man vill inte skämma ut sig helt så dubbelkollar här först :D
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
Synd men får väl skylla mig själv att jag påverkas av hypen och dras till sånt som är så populärt..


De flesta tar väl inte ens emot nya namn på"listorna" utan har skrotat det helt. Och även "rivit" de listor de hade för att enbart sälja till så kallade premium kunder. Hur detta verkligen ligger till vet nog bara ad. Står själv på kö för båda färgerna hos hela landets ad.s :D och gjort i ~2 år om man nu ens står kvar på någon det vill säga. Summa kardemumma. Har du superbra relation med Ad. Kör . Annars naivt, ja.
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
De flesta tar väl inte ens emot nya namn på"listorna" utan har skrotat det helt. Och även "rivit" de listor de hade för att enbart sälja till så kallade premium kunder. Hur detta verkligen ligger till vet nog bara ad. Står själv på kö för båda färgerna hos hela landets ad.s :D och gjort i ~2 år om man nu ens står kvar på någon det vill säga. Summa kardemumma. Har du superbra relation med Ad. Kör . Annars naivt, ja.
Aa förstår. Superbra relation är att ta i så antar att jag får fortsätta drömma eller eventuellt rusta budgeten för marknadspris hos gråhandlare. Den som lever får se :)
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Hej hej!
Tänker presentera mig och samtidigt ställa en fråga.
Jag är 20år sedan en månad tillbaka, född 1998 och gick ut natur linjen på gymnasiet för ett år sen. Så just nu jobbar jag och tänker på vad jag ska göra med mitt liv.
Nu till min fråga, är ju +20 men känner fortfarande att jag hör till den här tråden mer än -25 tråden, så får jag hänga här eller slänger ni ut mig!?
 

Diskaren

Audemars
2-Faktor
Hej hej!
Tänker presentera mig och samtidigt ställa en fråga.
Jag är 20år sedan en månad tillbaka, född 1998 och gick ut natur linjen på gymnasiet för ett år sen. Så just nu jobbar jag och tänker på vad jag ska göra med mitt liv.
Nu till min fråga, är ju +20 men känner fortfarande att jag hör till den här tråden mer än -25 tråden, så får jag hänga här eller slänger ni ut mig!?
Aktiviteten är inte särskilt hög i tråden oavsett :) men jag kommer inte slänga ut dig ;)
 

Schill

Cartier
Hej hej!
Tänker presentera mig och samtidigt ställa en fråga.
Jag är 20år sedan en månad tillbaka, född 1998 och gick ut natur linjen på gymnasiet för ett år sen. Så just nu jobbar jag och tänker på vad jag ska göra med mitt liv.
Nu till min fråga, är ju +20 men känner fortfarande att jag hör till den här tråden mer än -25 tråden, så får jag hänga här eller slänger ni ut mig!?
Fan va härligt att tråden får lite liv i sig!
 

Träff

Rolex
Friends Of KS
Kommer vara i Stockholm idag tills imorgon på grund av en klock affär, så undrar om det finns någon här som bor i Stockholm och har lust att ta en öl och kanske käka nått med mig ikväll? Lite dålig fram för hållning, men testar.
 
Bumpar tråden men är lite OT: hur har ni som är unga tänkt kring försäkring av era klockor? Har man många dyrgripar så känns det självklart men ni som har en klocka i typ 20-30-40k klassen, har ni försäkrat den?
 
Topp