ChazzReinhold
Basic
Neeej ni är så jvla tröga ;-)
Förvisso!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Neeej ni är så jvla tröga ;-)
Har inte så mycket erfarenhet, men några flygningar/år blir det.
Vet inte om jag känner igen er beskrivning av SAS, iofs inte några longhauls för mig. Flyger mest till och från CPH, OSL och ARN.
Kastrup är f ö en utomordentligt trevlig flygplats.
Nätet på Norwegian är f ö världelöst. När ska någon göra ett användbart wifi?
Trist att alla klagar så på SAS!
Trist att SAS är så dåliga...
Och du bidrar med vadå genom att säga detta? Dessutom ditt 4:e inlägg i år! Suck!Det här måste vara den tråkigaste tråden i Klocksnacks historia.
Och du bidrar med vadå genom att säga detta? Dessutom ditt 4:e inlägg i år! Suck!
Flyger med Etihad till Tokyo i sommar, någon som testat dom? Man får ju lite höga förväntningar efter att ha läst detta: http://thedesignair.net/2015/03/28/thedesignairs-top-10-economy-classes-2015/
Turkisk Airlines.
Riktigt jävla bra. 40kg baggage på ekonomi biljett klår till och med Emirates.
Maten är bästa flygmaten jag har haft. Billiga biljetter också!
Alla tummar upp! Rekommenderas starkt.
.
Flyger med Etihad till Tokyo i sommar, någon som testat dom? Man får ju lite höga förväntningar efter att ha läst detta: http://thedesignair.net/2015/03/28/thedesignairs-top-10-economy-classes-2015/
Stor fördel med turkish är ju också att de tillämpar mer eller mindre 50% av t.o.r-priset om man bokar enkeltripp, samt håller relativt jämna priser oavsett när du bokar. Har faktiskt inget direkt att klaga på vad det gäller Turkish. Iofs är Istanbuls flygplats ingen favorit och där tvingas man ju mellanlanda.
Turkish är helt okej men se till att boka så att mellanlandningen i Istanbul blir kort.
Stor fördel med turkish är ju också att de tillämpar mer eller mindre 50% av t.o.r-priset om man bokar enkeltripp, samt håller relativt jämna priser oavsett när du bokar. Har faktiskt inget direkt att klaga på vad det gäller Turkish. Iofs är Istanbuls flygplats ingen favorit och där tvingas man ju mellanlanda.
Jag satt på Istanbul igår.
Den är så kass att det inte finns något att säga om det.
Gillar inte!
Fick mitt priority pass igår med mitt Platinum kort från Handelsbanken! Ska bli kul att testa om det faktiskt fungerar...
Jag satt på Istanbul igår.
Den är så kass att det inte finns något att säga om det.
Gillar inte!
Fick mitt priority pass igår med mitt Platinum kort från Handelsbanken! Ska bli kul att testa om det faktiskt fungerar...
Priority-loungerna är rätt kassa globalt sett alltså. Men ja, himmelriket jämfört med de publika ytorna![]()