Rymdhamstern
Silver
Håller med! Löjligt prisvärd.En av den absolut bästa klockmodell jag någonsin ägt. Sjukligt prisvärd! ..tillägg, specifikt 42:an
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med! Löjligt prisvärd.En av den absolut bästa klockmodell jag någonsin ägt. Sjukligt prisvärd! ..tillägg, specifikt 42:an
Omega borde verkligen sätta den färgkombinationen och gärna storleken i produktion igen.Här var det länge sedan det postades... Rockar 42mm PO idag.
![]()
Se så vackerDet tog ett tag …men nu så har jag en PO 43,5.
![]()
![]()
Alltså, jag vet ju att du kommer flippa den förr eller senare men jag vet ju att du gillat PO länge så jag är glad att du köpte den istället för nån annan velpotta som inte uppskattar modellen.Det tog ett tag …men nu så har jag en PO 43,5.
![]()
![]()
Snygg!!Det tog ett tag …men nu så har jag en PO 43,5.
![]()
![]()
Tack!Snygg!!En supercool dykare.
Jag velade länge innan jag köpte samma, fast den blå, för några år sen. Velade mellan denna och den blå. Din har ett sånt coolt gummi. Har inte nåt bra gummi till min blå![]()
Jo det finns nåt sånt (för huggormspriset 8300kr för 5 år sen) men man önskar det fanns nåt mer renodlat gummi, som det till din fast blått.Tack!
Finns det inte ett blått liknande krokodil gummi till den?
Mmm…en del pengar men sjukt snyggtJo det finns nåt sånt (för huggormspriset 8300kr för 5 år sen) men man önskar det fanns nåt mer renodlat gummi, som det till din fast blått.
Om man vill ha ett enkelt, blått originalband i gummi, utan läder på ovansidan, till sin Planet Ocean generation 3 är det som sitter på den här modellen så nära man kan komma:Mmm…en del pengar men sjukt snyggt
![]()
Men det ska väl finnas ett slätt blått med vita sömmar?
Jo…Om man vill ha ett enkelt, blått originalband i gummi, utan läder på ovansidan, till sin Planet Ocean generation 3 är det som sitter på den här modellen så nära man kan komma:
![]()
Seamaster „Pyeongchang 2018“ Limited Edition Uhr 522.32.44.21.03.001 | OMEGA DE®
Entdecken Sie die Seamaster „Pyeongchang 2018“ Limited Edition Stahl watch (522.32.44.21.03.001) und kaufen Sie es Online auf der offiziellen OMEGA DE® Website!www.omegawatches.com
Det finns inte att köpa som tillbehör, men en Omega servicepartner kan beställa det som reservdel.
Ja det är snyggt, på ett annat sätt än ett renodlat gummi.Mmm…en del pengar men sjukt snyggt
![]()
Men det ska väl finnas ett slätt blått med vita sömmar?
Hittade detta: (Omegaforum)Ja det är snyggt, på ett annat sätt än ett renodlat gummi.
Nåt annat slätt blått originalband tror jag inte finns.
Oh, det där såg ju bra utHittade detta: (Omegaforum)
Strap: 9800434 (21mm to 18mm taper)
Clasp: 94521873
![]()
Best integrated rubber strap for Planet Ocean 8900
I have a Planet Ocean 8900 43.5 in blue and the bracelet is so heavy. I really love it but I'm looking for an integrated rubber bracelet and have had a lot of trouble finding a company that makes them. I love the alligator/rubber OEM strap but with the clasp it's super expensive. Any suggestions?omegaforums.net
Yes kolla med ADOh, det där såg ju bra ut
EDIT: Dum fråga kanske men köper man ett sånt av sin lokala AD, exempelvis?
Nice![]()
![]()
![]()
![]()
Ett tag sedan man haft denna på sig. Annors bekväm. Enda nackdelen är att den upplevs som ganska hög till profilen och man kan inte gömma den under långärmad skjorta. Ergo: det är go-to sommarklockan![]()
På pappret de är tjocka men känns inte alls tjockleken på handleden . Man måste prov helt enkel.PO är finfina men väldigt tjocka![]()
Är det inte snarare den extrema vattentätheten som ger tjockleken? 600m skojar man ju inte bort.Omega tillverkar generellt väldigt tjocka automatiska boetter, gäller seamaster som speedmaster serien.
Manuella verk tunnare.
Ok, trodde kronograferna ofta blev tjockare.Speedmaster har ingen vattentäthet men är ändå väldigt rjocka de automatiska