• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Upprop Omega Planet Ocean alla som har eller haft en

2200.50. Saknad men inte glömd. Jag minns inte riktigt varför jag sålde den, för under perioden då jag hade den så bar jag den i princip dagligen. Länken gillade jag inte nåt vidare, men tycker att den funkade utmärkt på ett Isofrane. Jag har inte för vana att återköpa modeller jag tidigare haft, så den får antagligen leva vidare i minnet (och på mobiltelefonens fotoalbum).
IMG_1866.jpeg
Snyggt!
Själv tycker jag den är bäst på länken…o det har varit så för alla olika PO jag haft. Dock är 2201.50 enklare att variera med olika band o Nato .

Herregud så bra den gör sig på Iso! Fem av fem.
Tänk att man kan tycka så olika 😂
Jag tycker att Isofrane brukar se bra ut för det mesta, men i kombination med PO så var det för en gångs skull en kombination jag aldrig skulle sätta I verket. Matchning mellan horn och band ser ju inte så bra ut och den stegliknande formen på bandet ihop med PO säregna utseende passar inte heller i min värld. Kanske att den är för elegant.
En bra kombo i min värld är Sinn UX. Där finns en råhet som möter ett rätt digitalt band.

Men som sagt, kul att man ser så annorlunda på saker.

Tänk att man kan tycka så olika 😂
Jag tycker att Isofrane brukar se bra ut för det mesta, men i kombination med PO så var det för en gångs skull en kombination jag aldrig skulle sätta I verket. Matchning mellan horn och band ser ju inte så bra ut och den stegliknande formen på bandet ihop med PO säregna utseende passar inte heller i min värld. Kanske att den är för elegant.
En bra kombo i min värld är Sinn UX. Där finns en råhet som möter ett rätt digitalt band.

Men som sagt, kul att man ser så annorlunda på saker.
Ja, tycke och smak såklart. Själv tycker jag Isofrane är som gjort för PO 2500. Om jag någonsin får tummen ur och köper en sådan, blir det helt klart den givna sommarkombon.

Hittade denna på Isofranes facebooksida. Hur rått? 👌

1000020682.jpg

Tillbaka
Topp