Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skönt märke av klockan! Lite kort länk?Klockan som kom in för att snart flippas sitter kvar på handleden, en klocka jag sent kommer göra mig av med
Haha snyggt! Jag är sjuk idag så har sovit lite så kanske är därför... Den sitter perfekt annarsSkönt märke av klockan! Lite kort länk?
Edit: fan va sjukt! Vi har vridningen ställda på samma ställe!
Snyggt med signerat spänne. Var har du köpt det? Och vad är det för band?Funkar helt okej på svart mockaband också, ja-ja jag vet att dykare ska vara på länk eller gummi men skiter i det
Snyggt med signerat spänne. Var har du köpt det? Och vad är det för band?
Bra jobbat! Det blev riktigt snyggt. Har ett mocka på ingång från bukten men tror inte det blir lika fint som ditt.Spännet har jag köpt här på forumet och bandet har jag knåpat ihop själv
Bra jobbat! Det blev riktigt snyggt. Har ett mocka på ingång från bukten men tror inte det blir lika fint som ditt.
Ser ut att vara i bra skick. Ligger faktiskt högt på önskelistan.Japp, min fjärde
Tack! Jagade en NOS och fick en till slut. Härlig känsla på armen.Ser ut att vara i bra skick. Ligger faktiskt högt på önskelistan.
Dags att väcka tråden med en bild på klockan i sitt rätta element .
Finns det någon modern motsvarighet till den du har med gmt?