Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Basel 2017 hypetrain startar nu...Jag vet inte om ovanstående förstods av alla men sensmoralen, när fan kommer en 2254.50 ceramic
Just det!"Jag gillar din klocka. Den är manlig"
Citat från mycket trevlig donna igårkväll om min SMPc.
Så gubbar, nu vet ni vilken klocka som gäller
flippardjävulen är sjukt jobbig alltså.Nån som vill byta blå smp-c mot tokfin PO 2201.50?
Jappflippardjävulen är sjukt jobbig alltså.
Dont do it!Själv är jag på väg att flippa SubC som jag sa att jag aldrig skulle flippa...
Haha why not? Jag har ju haft ett långt resonemang i Datejust-tråden som låter logiskt Kortfattat så finns det massor med roliga dykare från andra tillverkare men bara en från Rolex (SD och DS är ju så lika att det väl närmast är iterationer av samma klocka), varför jag tänker mig att det kanske är roligare att ha t.ex. en Datejust och sen komplettera med kronograf eller dykare från ex. Zenith eller Omega istället för att ha en Subb och sen försöka hitta någon schysst dressare från andra, vilket knappt finns. Aqua Terra är grym men något för stor som dressare. Många dressare är annars för gubbiga för mig.Dont do it!
off topic nu..så bäst att posta en saknad kompisHaha why not? Jag har ju haft ett långt resonemang i Datejust-tråden som låter logiskt Kortfattat så finns det massor med roliga dykare från andra tillverkare men bara en från Rolex (SD och DS är ju så lika att det väl närmast är iterationer av samma klocka), varför jag tänker mig att det kanske är roligare att ha t.ex. en Datejust och sen komplettera med kronograf eller dykare från ex. Zenith eller Omega istället för att ha en Subb och sen försöka hitta någon schysst dressare från andra, vilket knappt finns. Aqua Terra är grym men något för stor som dressare. Många dressare är annars för gubbiga för mig.
Sista bilden har ett fel
Så där ska det se ut! Härlig patina